نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

تریلر فیلم The Bikeriders بی‌پروایی تام هاردی را نشان می‌دهد

شرکت Focus Features دومین تریلر فیلم درام پُرستاره The Bikeriders به کارگردانی جف نیکولز را پخش کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Focus Features دومین تریلر فیلم The Bikeriders (موتورسواران) با نقش‌آفرینی آستین باتلر، تام هاردی و جودی کومر را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر قلدرمآبی برخی از اعضای یک باشگاه موتورسواری یاغی در شیکاگو را به تصویر می‌کشد. فیلم موتورسواران برای اکران در ماه دسامبر ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده بود، اما تا تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۳ (۲۱ ژوئن ۲۰۲۴) به تعویق افتاد.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه‌ی داستان فیلم The Bikeriders آمده است: «این اثر زندگی اعضای یک باشگاه موتورسواری را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد که در طول یک دهه از محل تجمع افراد ناشناس محلی به یک باند فاسد بدل می‌شود و شیوه‌ زندگی منحصربه‌فرد اعضای اصلی را تهدید می‌کند.» این فیلم با الهام از یک کتاب عکاسی با همین نام نوشته دنی لیون ساخته شده است و داستانی بدیع از ظهور یک باشگاه موتورسواری خیالی در ایالت‌های میانی آمریکا را روایت می‌کند.

تام هاردی، بازیگر فیلم Venom (ونوم)، جودی کومر، بازیگر سریال Killing Eve (کشتن ایو)، آستین باتلر، بازیگر فیلم Elvis (الویس)، نورمن ریدس، بازیگر سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، مایکل شنون، بازیگر فیلم Revolutionary Road (جاده انقلابی)، بوید هالبروک، بازیگر فیلم Logan (لوگان)، توبی والاس، بازیگر سریال The Society (جامعه)، کارل گلاسمن، بازیگر فیلم The Neon Demon (شیطان نئونی)، مایک فست، بازیگر فیلم West Side Story (داستان وست ساید) و دیمون هریمن، بازیگر سریال Justified (موجه) در این فیلم بازی می‌کنند.

جف نیکولز، کارگردان فیلم Loving (عاشقانه) وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم The Bikeriders را برعهده داشت. فیلم موتورسواران همکاری دیگری را برای مایکل شنون و جف نیکولز رقم می‌زند که پیش‌تر در تولید فیلم Take Shelter (پناه بگیر) مشارکت داشتند. فرد برگر، سم هنسون، دیوید کرن، یاریو میلچان و مایکل شفر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و آرنون میلچان، کی‌یرکه پانیسینک و دونالد اسپارکس به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده