نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۷

اولین تصویر رسمی فیلم Tron 3 شخصیت جرد لتو را نشان می‌دهد

جرد لتو، بازیگر نقش آرس اولین تصویر رسمی فیلم Tron 3 را منتشر کرده است که او را در لباس شخصیت‌های ترون نشان می‌دهد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Tron 3 از دی امسال رسما آغاز شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی فیلم ترون 3 منتشر شده است. دیزنی امشب اولین تصویر رسمی فیلم Tron: Ares را منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش جرد لتو در نقش آرس هستیم که لباسی با نور رنگ قرمز بر تن دارد. تمرکز داستان فیلم ترون 3 قرار است روی شخصیت آرس با بازی جرد لتو باشد که یک برنامه کامپیوتری است که ماجراجویی آن را از دنیای دیجیتالی به دنیای انسان‌ها قرار است دنبال کنیم. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جرد لتو در نقش آرس در فیلم Tron: Ares

جرد لتو در نقش آرس، ایوان پیترز در نقش شرور و منفی، گرتا لی، کامرون مانهن، سارا دژاردین، جودی ترنر اسمیت، جیلین اندرسون، آرتورو کاسترو و حسن منهاج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tron 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین شایعات بازگشت جف بریجز در نقش کوین فلین، گرت هدلند در نقش سم فلین و اولیویا وایلد در نقش کورا در فیلم Tron: Ares شنیده می‌شود، اما هنوز این شایعات تایید یا تکذیب نشده‌اند.

یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و فیلم Maleficent: Mistress of Evil وظیفه کارگردانی فیلم ترون 3 را بر عهده دارد. همچنین جسی ویگتاو و جک تورن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشته‌اند. قسمت اول فیلم Tron در سال ۱۹۸۲ اکران شد و در ادامه فیلم Tron: Legacy در سال ۲۰۱۰ روی پرده رفت این فیلم بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

فیلم Tron: Ares قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۵ اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده