نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۶

تریلر جدید انیمه Kaiju No. 8 منتشر شد | اعلام تاریخ شروع پخش

سرانجام توهو با انتشار یک تریلر جدید تاریخ شروع پخش انیمه Kaiju No. 8 را به‌همراه اطلاعات بیشتر رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید و اطلاعات جدیدی از انیمه هیولای شماره 8 منتشر شده است. استودیو توهو تریلر جدیدی از انیمه Kaiju No. 8 را منتشر کرده است که در طول این تریلر شاهد نمایش تصاویر بیشتری از اتفاقات این انیمه موردانتظار هستیم. اما درنهایت مشخص شد که پخش انیمه هیولای شماره هشت از تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۲۴ (۲۵ فروردین ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در طول تریلر آهنگ افتتاحیه و اختتامیه انیمه Kaiju No. 8 هم معرفی شد که برخلاف انتظار توسط دو شناخته شده گروه آمریکایی نوشته و ضبط شده‌اند. آهنگ افتتاحیه انیمه Abyss از گروه Yungblood نام دارد و آهنگ اختتامیه هم از گروه One Republic با نام Nobody است. شیگیوکی میا و توموموی کامیا وظیفه کارگردانی و ایچیرو اوکوچی وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمه هیولایی را بر عهده دارند.

استودیو Production I.G، سازنده انیمه Psycho-Pass و انیمه Heavenly Delusion وظیفه ساخت انیمه Kaiju No. 8 را بر عهده دارد. همچنین کرانچی‌رول که وظیفه پخش انیمه را بر عهده گرفته است، اعلام کرد که این انیمه قرار است همزمان با پخش از شبکه تی‌وی توکیو و دیگر شبکه‌های ژاپنی، به‌صورت همزمان در سراسر جهان ازطریق شبکه اجتماعی توییتر/X و کرانچی‌رول هم استریم شود. در حال حاضر مشخص نیست که این انیمه چگونه قرار است در ایکس استریم شود، اما اولین انیمه‌ای است که قرار است از این شبکه اجتماعی استریم شود.

انیمه Kaiju No. 8 اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر کیجی آندو و نائویا ماتسوموتو است که انتشار آن از نوامبر ۲۰۲۲ آغاز شده و تاکنون ۱۰ قسمت این مانگا چاپ و منتشر شده است. انیمه Kaiju No. 8 داستان کافکا هیبینو را دنبال می‌کند که مشغول به کاری است که کاملا با رویاهای کودکی‌اش تفاوت دارد، اما او اکنون در موقعیتی غیر منتظره گرفتار شده است و حالا با تبدیل شدن به یک هیولا، او دوباره رویای همیشگی خودش را هدف قرار داده است.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده