نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۰

ویدیوهای جدید فیلم Dune 2 مبارزه تیموتی شالامی با آستین باتلر را نشان می‌دهد

به‌تازگی سه ویدیو رسمی از فیلم Dune Part 2 منتشر شده است که در آن شاهد نمای بهتری از این فیلم علمی تخیلی تحسین شده هستیم.

فیلم Dune Part 2 به‌تازگی با تحسین و ستایش گسترده منتقدان مواجه شده است و آن را یکی از برترین فیلم‌های علمی تخیلی تاریخ سینما یاد کرده‌اند. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوهای جدیدی از دنباله فیلم Dune منتشر شده است. در اولین ویدیو شاهد حضور فلورنس پیو هستیم که نقش شاهدخت ایرولان کورینو، بزرگ‌ترین دختر امپراطور شادام کورینو چهارم را در فیلم Dune 2 بازی کرده است:

دانلود از آپارات

در ویدیو دوم فیض روثا هارکونن با بازی آستین باتلر دیده می‌شود که توسط پل اتریدیز با بازی تیموتی شالامی به چالش برای مبارزه و دوئل کشیده می‌شود که فیض روثا مبارزی ماهر و قدرتمند است:

دانلود از آپارات

در ویدیو دیگر فیض روثا هارکونن با بازی آستین باتلر در حال تحقیر و تنبیه گلوسو رابان با بازی دیو باتیستا است که تغییر صدای باتلر باعث شده است شخصیت او به مراتب تاریک‌تر و ترسناک‌تر در این صحنه به تصویر کشیده شود:

دانلود از آپارات

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر، تیم بلیک نلسون، آنیا تیلور جوی و سهیلا یعقوب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است که مانند قسمت اول، جان اسپیتز به ویلنوو در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده‌ است.

فیلم Dune Part 2 برای اکران در تاریخ ۱ مارس (۱۱ اسفند) برنامه‌ریزی شده است. طبق پیش‌بینی‌ها، فیلم Dune 2 در هفته اول اکرانش در سراسر جهان بیش از ۱۷۰ میلیون دلار فروش خواهد کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده