نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۱

فصل دوم سریال Beef با بازی جیک جیلنهال و ان هتوی ساخته می‌شود

نتفلیکس و A24 به‌دنبال ساخت فصل دوم سریال Beef هستند و جیک جیلنهال، ان هتوی و دو بازیگر دیگر برای حضور در این سریال در نظر گرفته‌ شده‌اند.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل دوم یکی از تحسین شده‌ترین سریال‌های محدود سال ۲۰۲۳ در دست ساخت است. شبکه نتفلیکس و بخش تلویزیونی A24 در حال بررسی ساخت فصل دوم سریال Beef هستند. منابع نزدیک به پروژه به ددلاین گفته‌اند که فصل دوم این سریال کمدی قرار است داستان دو زوج متفاوت را دنبال کند. چارلز ملتون با سابقه بازی در فیلم May December و کیلی اسپینی با سابقه بازی در فیلم Priscilla بازیگران احتمالی یکی از این زوج‌ها خواهند بود.

چارلز ملتون، کیلی اسپینی، جیک جیلنهال و ان هتوی

همچنین جیک جیلنهال و ان هتوی زوج دیگر فصل دوم سریال Beef هستند که البته هنوز حضور هیچ بازیگری در فصل جدید این سریال کمدی قطعی نشده است. اگرچه ساخت فصل دوم سریال بیف کاملا قطعی نشده است و انتظار می‌رود لی سونگ جین، سازنده فصل اول برای ساخت آن بازگردد، اما به‌نظر می‌رسد که شبکه نتفلیکس و A24 به فیلمنامه‌های مناسب و خوبی دست پیدا کرده‌اند که باعث شده است تا آن‌ها تصمیم بگیرند تا فصل دوم این سریال را تولید کنند.

انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال Beef از اواخر تابستان یا اوایل پاییز ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. سریال بیف اخیرا توانسته است در دو مراسم Spirits و انجمن تهیه‌کنندگان جایزه دریافت کند. سریال Beef همچنین ۸ جایزه از مراسم امی از جمله بهترین سریال محدود سال و بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن را دریافت کرده است. در هر حال تنها باید منتظر اعلام رسمی نتفلیکس و A24 برای ساخت فصل دوم سریال بیف بمانیم.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده