نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۳

فیلم The Mandalorian and Grogu کمک هزینه تولید بزرگی دریافت می‌کند

به‌تازگی اطلاعاتی از مکان فیلم‌برداری فیلم The Mandalorian and Grogu منتشر شده است که این فیلم قرار است کمک هزینه تولیدی بزرگی دریافت کند.

دی امسال بود که لوکاس فیلم رسما ساخت فیلم The Mandalorian and Grogu را تایید و اعلام کرد که جان فاورو، کارگردان، نویسنده و سازنده سریال The Mandalorian وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. اکنون طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم مندلورین و گروگو منتشر شده است. ددلاین گزارش داد که فیلم The Mandalorian and Grogu قرار است اولین فیلم دنیای جنگ ستارگان باشد که در کالیفرنیا جلوی دوربین خواهد رفت.

البته سه فصل اول سریال مندلورین هم در کالیفرنیا فیلم‌برداری شده بود و جای تعجبی ندارد که فیلم آن نیز در همین ایالت تولید جلوی دوربین برود. همچنین فیلم مندلورین و گروگو قرار است ۲۱.۷۵۵ میلیون دلار اعتبار مالیاتی مشروط دریافت کند. این فیلم درواقع قرار است بزرگ‌ترین اعتبار مالیاتی را از کمیسیون فیلم کالیفرنیا که برای حمایت از تولید آثار سینمایی در این ایالت داده می‌شود، دریافت کند و پیش از آن فیلم Bumblebee با ۲۲.۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ بیشترین اعتبار مالیاتی را دریافت کرده بود.

فصل دوم سریال The Mandalorian و بیبی یودا در کنار مبارز پراهمیت جهان جنگ ستارگان

باتوجه‌به معافیت مالی بزرگی که فیلم دریافت کرده است، فیلم قرار است کاملا در کالیفرنیا فیلم‌برداری شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان اتفاقات فیلم The Mandalorian and Grogu در دسترس نیست. علاوه‌بر کارگردانی، فاورو به‌همراه کاتلین کندی و دیو فیلونی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در فیلم مندلورین و گروگو حضور دارد. همچنین این فیلم در سال ۲۰۲۴ جلوی دوربین خواهد رفت. بااین‌حال ددلاین می‌گوید که پدرو پاسکال، بازیگر نقش دین جارین قراردادی برای حضور در این فیلم ندارد.

پاسکال پیش از این نقش دین جارین را در سه فصل سریال The Mandalorian بازی کرده بود، اما او برنامه کاری شلوغی دارد و هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us حضور دارد. او همچنین قرار است نقش رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت‌انگیز را در فیلم The Fantastic Four بازی کند، اما انتظار می‌رود پاسکال درنهایت حداقل به‌عنوان صداپیشه در فیلم The Mandalorian and Grogu بازگردد و کار بدلکاری آن بر عهده شخص دیگری باشد.

تاریخ اکران فیلم مندلورین و گروگو هنوز اعلام نشده است، اما این فیلم قرار است فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده