نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

اکران فیلم Bad Boys 4 جلو افتاد

شرکت سونی پیکچرز اعلام کرد که چهارمین قسمت فیلم Bad Boys با نقش‌آفرینی ویل اسمیت و مارتین لارنس را یک هفته زودتر روی پرده سینما می‌فرستد.

شرکت سونی پیکچرز به‌جای اینکه فیلم Bad Boys 4 (پسران بد ۴) با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس را به تعویق بیندازد، این دنباله را یک هفته زودتر روی پرده سینما خواهد فرستاد. این فیلم در ابتدا برای اکران در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ (۱۴ ژوئن ۲۰۲۴) در نظر گرفته شده بود، اما اکنون در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ (۷ ژوئن ۲۰۲۴) به نمایش در می‌آید.

فیلم Bad Boys 4 اکنون جای فیلم Ballerina (بالرین)، اسپین-آف فیلم‌های John Wick (جان ویک) را گرفته است که اخیرا با تأخیری یک ساله مواجه شد. شرکت لاینزگیت نیز ریبوت فیلم The Crow (کلاغ) را پس از تأخیر فیلم بالرین در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ (۷ ژوئن ۲۰۲۴) روی پرده سینما می‌فرستد. اکران زودتر پسران بد ۴ باعث می‌شود که این فیلم همزمان با انیمیشن مورد انتظار Inside Out 2 (درون و بیرون ۲) شرکت‌های دیزنی و پیکسار اکران نشود.

مراحل فیلم‌برداری فیلم Bad Boys 4 در اوایل ماه آوریل ۲۰۲۳ آغاز شد و تا زمان شروع اعتصاب‌ها در ماه جولای ۲۰۲۳ ادامه داشت. بخش اعظم فیلم‌برداری این فیلم انجام شده است. اخرهفته گذشته فیلم‌برداری بخش‌های باقیمانده در ایالت فلوریدا شروع شد و انتظار می‌رود که فیلم‌برداری این پروژه حداقل یک هفته دیگر ادامه داشته باشد.

عادل العربی و بلال فلاح، کارگردان‌های فیلم Bad Boys for Life سکان هدایت قسمت چهارم را در دست دارند و کریس برمنر فیلم‌نامه آن قلم زده است. ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، پاولا نونز، جیکوب اسکیپیو، اریک دین و یوان گریفید در فیلم Bad Boys 4 بازی می‌کنند. جری بروکهایمر، ویل اسمیت و داگ بلگراد وظیفه تهیه‌کنندگی و مارتین لارنس، جیمز لاسیتر، مایک استنسون، بری والدمن و جان مون وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را برعهده دارند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده