نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

پدرو پاسکال از فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us می‌گوید

پدرو پاسکال پس از کسب جایزه در جوایز انجمن بازیگران فیلم درباره وضعیت فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us صحبت کرد.

پدرو پاسکال، بازیگر نقش جول میلر در سریال The Last of Us، اخیرا در مراسم جوایز انجمن بازیگران فیلم (Screen Actors Guild Awards) برنده جایزه شد. این بازیگر پس از کسب جایزه با رسانه ددلاین به گفت‌وگو نشست و درباره میزان پیشرفت تولید فصل دوم سریال The Last of Us صحبت کرد که هم‌اکنون در حال فیمبرداری است.

پاسکال در مصاحبه با رسانه ددلاین درباره فصل دوم سریال The Last of Us گفت: «فیلم‌برداری شگفت‌انگیز پیش می‌رود. این میزان تمرکز و کوشش عوامل تولید در فصل دوم به‌نوعی الهام‌بخش است. این شگفت‌انگیز است که دوباره با آن‌ها به پشت صحنه تولید این سریال برگردم و همه عوامل تولید فراتر از حد تصور کار می‌کنند؛ حتی جدی‌تر از فصل اول که تقریبا غیرممکن است. این بسیار الهام‌بخش و غیرقابل باور است و این جایزه به‌خاطر آن‌ها است.»

سریال The Last of Us با اقتباس از مجموعه بازی‌های ویدیویی با همین نام ساخته استودیو ناتی داگ برای شبکه اچ‌بی‌اُ ساخته شده است. فصل اول این نمایش که با اقتباس از بازی اول این مجموعه تولید شده بود، در ژانویه سال ۲۰۲۳ پخش شد و در آن پدرو پاسکل در نقش جول میلر و بلا رمزی در نقش الی ویلیامز عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به نمایش گذاشتند.

هم‌اکنون فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us در ونکوور کانادا در حال انجام است و قرار است در سال ۲۰۲۵ شاهد پخش آن باشیم. تاکنون حضور چهار بازیگر جدید در این فصل تأیید شده است: کیتلین دیور در نقش ابی، یانگ مازینو در نقش جسی، ایزابلا مرسد در نقش دینا و کاترین اوهارا در نقشی نامعلوم. همچنین گابریل لونا نیز برای ایفای نقش تامی، برادر جول باز خواهد گشت.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده