نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۸

دنباله فیلم Godzilla Minus One ممکن است دارای نبرد هیولاها باشد

کارگردان فیلم Godzilla Minus One می‌گوید که در دنباله احتمالی این فیلم دوست دارد نبرد کایجوها را به تصویر بکشد.

فیلم Godzilla Minus One نه‌تنها توانست تحسین منتقدان را جلب کند، بلکه توانست به یک موفقیت تاریخی در گیشه دست پیدا کند و حالا صحبت‌هایی مبنی‌بر احتمال ساخت دنباله این فیلم شنیده می‌شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردام فیلم گودزیلا ژاپنی جدید از ایده خود برای ساخت دنباله این فیلم می‌گوید. تاکاشی یامازاکی، کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم گودزیلا منهای یک در مصاحبه با امپایر گفت که اگر روزی دنباله این فیلم را تولید کند، دوست دارد نبرد کایجوها را نمایش دهد.

او توضیح داد که می‌خواهد لحن این نبرد را جدی‌تر به تصویر بکشد. یامازاکی که پیش این روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده بود، گفت: «نمی‌دانم که کسی تاکنون توانسته است به لحنی جدی‌تر از مبارزه کایجو در مقابل کایجو با درام انسانی دست پیدا کند یا نه، اما این چالشی است که می‌خواهم آن را امتحان کنم. وقتی فیلم‌هایی با نبرد کایجوها دارید، فکر می‌کنم این آسان است که دوربین فیلم از نمایش بخش انسانی فیلم دور شود و تمرکزش را روی نمایش نبردهای بزرگ قرار دهد.»

تاکاشی یامازاکی و اسباب بازی گودزیلا

یامازاکی پیش از این گفته بود که فیلم بعدی او قرار نیست دنباله فیلم Godzilla Minus One باشد و او اکنون در حال کارگردانی فیلم دیگری است. بااین‌حال او از علاقه خود به کارگردانی فیلم دیگری از گودزیلا خبر داده است و می‌گوید شاید پس از آن به سراغ ساخت فیلم دیگری از این هیولای محبوب برود. فیلم گودزیلا منهای یک تاکنون بیش از ۱۰۶.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۵۶.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۵۰.۳ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.

فیلم Godzilla Minus One اخیرا نامزد دریافت یک جایزه اسکار در بخش بهترین جلوه‌های ویژه در مراسم اسکار ۲۰۲۴ شده است تا به اولین فیلم گودزیلا تبدیل شود که نامزد دریافت یک جایزه اسکار می‌شود. ریونوسوکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیده‌تاکا یوشیئوکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla Minus One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده