نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۸

ریمیک دو فیلم American Psycho و The Dead Zone ساخته می‌شود

لاینزگیت در نظر دارد تا ریمیک و نسخه جدیدی از فیلم American Psycho و فیلم The Dead Zone را تولید کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ریمیکی براساس دو فیلم کلاسیک دیگر در دست ساخت است. جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما اخیرا مدعی شده است که لاینزگیت برنامه دارد تا ریمیک فیلم American Psycho و فیلم The Dead Zone را تولید کند که درواقع این فیلم‌ها نسخه جدید و متفاوتی از این آثار برای نسل جدید هستند. او اطلاعات بیشتری منتشر نکرده است و تنها گفت که لاینزگیت به ایده ساخت نسخه جدید فیلم روانی آمریکایی و ریمیک فیلم منطقه مرده علاقه نشان داده است.

فیلم American Psycho در سال ۲۰۰۰ به کارگردانی ماری هرون تولید و اکران شد که داستان پاتریک بیتمن، مرد جوانی اهل نیویورک و معقول و خوش سر و لباس را دنبال می‌کند. اما در پشت این چهره او، یک هیولا نهفته‌ است. بیتمن شب‌ها کار واقعی اش را شروع می‌کند و به شکار و کشتن ولگردها زنان خیابانی و دوستانش می‌پردازد. کریستین بیل، ویلم دفو، جرد لتو، جاش لوکاس، کلویی سونی، سامانتا ماتیس، کارا سیمور، جاستین ترو و ریس ویترسپون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم روانی آمریکایی به ایفای نقش پرداختند.

کریستوفر واکن با تفنگ بزرگ در فیلم The Dead Zone دیوید کراننبرگ

فیلم The Dead Zone به کارگردانی دیوید کراننبرگ در سال ۱۹۸۳ روی پرده رفت که داستان جانی، معلم مدرسه و در آستانه ازدواج را دنبال می‌کند. اما او در یک حادثه ماشین به‌شدت مجروح و به مدت پنج سال در بیمارستان در می‌ماند. پس از به هوش آمدن متوجه می‌شود که دچار یک حالت ماوراء طبیعه شده و در پی تماس فیزیکی با افراد، رویدادهایی در رابطه با گذشته، حال یا آینده آن‌ها را در ذهنش می‌بیند. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر استیون کینگ بود.

کریستوفر واکن، بروک آدامز، تام اسکریت، هربرت لام، کالین دوهرست، مارتین شین و ویلیام بی . دیویس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Dead Zone حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند. همچنین سریال The Dead Zone با بازی آنتونی مایکل هال بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ در ۶ فصل و ۸۰ قسمت تولید و پخش شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده