نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۲

مارتین اسکورسیزی می‌خواهد فیلمی متفاوت از زندگی عیسی مسیح بسازد

مارتین اسکورسیزی، کارگردان ۸۱ ساله آمریکایی اطلاعات جدیدی درباره فیلم آینده‌اش که روی زندگی عیسی مسیح تمرکز دارد، ارائه کرده است.

مارتین اسکوسیزی، کارگردان آثار برجسته‌ای چون فیلم Taxi Driver، فیلم Goodfellas و فیلم The Departed که به‌تازگی فیلم Killers of the Flower Moon را کارگردانی و اکران کرده است، اخیرا در یک کنفرانس مطبوعاتی در جشنواره فیلم برلین حضور داشته و درباره فیلم بعدی خود صحبت کرده است که به زندگی عیسی مسیح می‌پردازد. این کارگردان ۸۱ سال پس از دیداری که با پاپ فرانسیس در سال گذشته داشت، اعلام کرد که قصد دارد یک فیلم دیگر با محوریت عیسی مسیح کارگردانی کند.

او پیش از این در سال ۱۹۸۸ فیلم The Last Temptation of Christ و در سال ۲۰۱۶ فیلم Silence را کارگردانی کرده بود و این اثر قرار است سومین او با این موضوع باشد باشد. مارتین اسکورسیزی مدتی پیش تأیید کرد که این اثر فیلم بعدی او خواهد بود. او درباره فیلم بعدی خود گفت:

«مطمئن نیستم که این اثر قرار است چه نوع فیلمی باشد و درحال‌حاضر دارم به آن فکر می‌کنم، اما می‌خواهم یک اثر منحصربه‌فرد و متفاوت بسازم که تفکربرانگیز باشد و امیدوارم سرگرم‌کننده نیز باشد. هنوز کاملا مطمئن نیستم که چطور باید این کار انجام دهم.»

مارتین اسکورسیزی

اسکورسیزی در ادامه گفت که به‌احتمال زیاد پس از پایان فصل تبلیغات و جوایز شروع به کار روی این فیلم خواهد کرد. او اضافه کرد: «شاید کمی بخوابم و بعد بیدار شوم و یک ایده تازه برای چگونگی ساخت این فیلم داشته باشم، امکان ساخت یک فیلم، مفهوم عیسی، ایده عیسی از گذشته بزرگ شدنم در محله لوئر ایست ساید، از علاقه من به کاتولیسیسم و کشیشی نشأت گرفته است که درنهایت به ساخت فیلم Silence منجر شد.»

اسکورسیزی پیش از این گفته بود که فیلم جدید او که براساس کتاب A Life of Jesus نوشته شوساکو اندو ساخته می‌شود، روایتی معمولی و مستقیم از زندگی عیسی مسیح نخواهد بود. این اثر قرار است به زندگی عیسی مسیح و چگونگی ارتباط او با زندگی مردم امروزی بپردازد. مارتین اسکورسیزی قرار است یک فیلم هم با همکاری لئوناردو دی‌کاپریو و شرکت اپل با اقتباس از کتاب The Wager نوشته دیوید گرن خواهد ساخت که احتمالا تولید آن بعد از فیلم A Life of Jesus آغاز خواهد شد.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده