نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

سریال هری پاتر فاصله زیادی تا پخش دارد

دیوید زاسلاو، رئیس و مدیرعامل شرکت برادران وارنر دیسکاوری، زمان حدودی پخش سریال هری پاتر شبکه مکس را اعلام کرد.

براساس گزارش رسانه هالیوود ریپورتر، دیوید زاسلاو زمان پخش حدودی سریال هری پاتر را در نشست مالی سه‌ماهه چهارم سال مالی جاری شرکت برادران وارنر دیسکاوری اعلام کرد. دیوید زاسلاو گفت که آن‌ها سال ۲۰۲۶ را برای شروع پخش این سریال در نظر دارند و به‌تازگی با  جی. کی. رولینگ، خالق مجموعه Harry Potter در لندن دیدار کردند تا درباره احیای مجدد این مجموعه صحبت کنند.

دیوید زاسلاو در این رابطه اظهار داشت: «ما بی‌پرده شور و هیجان‌مان برای هری پاتر را بروز داده‌ایم. آخرین فیلم این مجموعه بیش از ۱۲ سال پیش ساخته شد. من چند هفته پیش همراه‌با کیسی بلویز، رئیس اچ‌بی‌اُ و مکس و چنینگ دانگی، رئیس بخش تلویزیونی برادران وارنر دیسکاوری در لندن بودم و مدتی را با جی. کی. و تیمش گذراندیم. هر دو طرف از احیای مجدد این مجموعه هیجان‌زده هستند. گفت‌وگوی فوق‌العاده‌ای داشتیم و نمی‌توانیم بیشتر از این برای آینده هیجان‌زده باشیم. بی‌صبرانه منتظریم تا در طول یک دهه داستان‌های جدید را با طرفدارهای سراسر جهان از شبکه مکس به‌اشتراک بگذاریم.»

سریال هری پاتر به‌عنوان یک پروژه «یک دهه‌ای» توصیف شده است و انتظار می‌رود هر فصل آن به‌سراغ اقتباس یک کتاب از مجموعه مشهور جی. کی. رولینگ برود که شامل کتاب The Philosopher’s Stone، کتاب Chamber of Secrets، کتاب Prisoner of Azkaban، کتاب Goblet of Fire، کتاب Order of the Phoenix، کتاب Half-Blood Prince و کتاب Deathly Hallows می‌شود.

این هفت کتاب هری پاتر برای تولید هشت فیلم سینمایی مورد اقتباس قرار گرفتند که در مجموع بیش از ۷ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشتند. شرکت برادران وارنر همچنین مجموعه فیلم‌های Fantastic Beasts را به‌عنوان پیش‌درآمدی برای هری پاتر ساخت که قسمت اول آن با نام Fantastic Beasts and Where to Find Them در سال ۲۰۱۶، قسمت دوم آن با نام Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald در سال ۲۰۱۸ و قسمت سوم آن با نام Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore در سال ۲۰۲۲ اکران شد.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده