نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۷

تیزر و تصویر فصل چهارم انیمه Demon Slayer دو هاشیرا باد و مار را نشان می‌دهد

استودیو یوفوتیبل ویدیو و تیزری جدیدی از فصل چهارم انیمه Demon Slayer منتشر کرده است که طرفداران را آماده Hashira Training Arc می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر و تصویر جدیید از فصل بعدی انیمه شیطان کش منتشر شده است. استودیو یوفوتیبل اولین تبلیغ تلویزیونی فصل چهارم انیمه Demon Slayer را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر کوتاهی از آرک داستانی Hashira Training هستیم. انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira Training Arc قرار است با پخش یک قسمت ویژه یک ساعته در بهار ۲۰۲۴ پخش شود و در ادامه می‌توانید تیزر پخش شده را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

استودیو یوفوتیبل همچنین تصویر جدیدی از فصل چهارم انیمه Demon Slayer را منتشر کرده است که درواقع این تصویر براساس تبلیغ تلویزیونی منتشر شده است که در آن شاهد هاشیرا باد و هاشیرا مار هستیم که در ادامه می‌توانید شاهد این تصویر باشید:

هاشیرا باد و هاشیرا مار در انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Hashira Training Arc

فصل اول انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در ۲۶ قسمت تولید و پخش شد و در ادامه فصل دوم انیمه Demon Slayer در ۱۸ قسمت تولید شده بود که ۷ قسمت ابتدایی آرک داستانی Mugen Train و ۱۱ قسمت دیگر آرک داستانی Entertainment District را دنبال کردند. فصل سوم انیمه Demon Slayer نیز براساس آرک داستانی Swordsmith Village تولید شد که در ۱۱ قسمت پخش شده است. مانگا Demon Slayer توسط کویوهارو گوتوگه خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ پخش شد. این مانگا در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید و تاکنون ۱۵۰ میلیون نسخه از مانگاهای شیطان کش به فروش رفته است.


منبع AnimetvJP
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده