نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰

فیلم Uncharted 2 یک قدم به تولید نزدیک‌تر شد

مارک والبرگ گفت که فیلم‌نامه فیلم Uncharted 2 آماده است و به‌همین خاطر احتمالا به‌زودی شاهد آغاز مراحل فیلم‌برداری این دنباله خواهیم بود.

مارک والبرگ، بازیگر نقش ویکتور سالیوان ملقب‌به سالی در فیلم Uncharted اخیرا در مصاحبه با رسانه اسکرین‌رنت اطلاعاتی درباره دنباله این اثر به اشتراک گذاشت. اگرچه والبرگ جزئیات زیادی را فاش نکرد، اما تأیید کرد که فیلم‌نامه فیلم Uncharted 2 آماده است و حتی به او گفته شده است که شروع به سبیل گذاشتن کند.

این بازیگر اعلام کرد: «درواقع امروز با من تماس گرفتند و اطلاع دادند که فیلم‌نامه آماده است. من نمی‌توانم ریش و سبیل واقعی بگذارم، اما آن‌ها گفتند: «شروع به سبیل گذاشتن کن. [آمادگی برای تولید] کمی زمان می‌برد.» مشتاقم بدانم که داستان چگونه خواهد بود و این ماجراجویی ما را به کجا می‌برد. بااین‌حال من هیجان‌زده‌ام. می‌دانم تماشاگرها واقعا قسمت اول را دوست داشتند؛ بنابراین باید ببینیم چه پیش می‌آید.»

پیش از این مارک والبرگ در اواخر سال ۲۰۲۳ در مصاحبه‌ای با رسانه دایرکت تأیید کرد که فیلم‌نامه Uncharted 2 در مرحله نگارش است: «من نظرات مختلف زیادی شنیده‌ام. می‌دانم که کسی یک فیلم‌نامه نوشته است و آن‌ها هنوز در حال کار روی آن هستند. لازم است که سبیل را تمام زمان ساخت فیلم داشته باشم که کاملا منطقی است؛ چراکه در سکانس پایانی قسمت اول سبیل دارم.»

اولین قسمت فیلم Uncharted در ماه فوریه سال ۲۰۲۲ اکران شد که در آن مارک والبرگ نقش سالی و تام هالند نقش  نیتن دریک را ایفا کردند. این فیلم با اقتباس از مجموعه بازی‌های محبوب آنچارتد استودیو ناتی داگ تولید شده است. قسمت اول این اقتباس سینمایی با هزینه ۱۲۰ میلیون دلاری ساخته شد و توانست به فروش جهانی ۴۰۷.۱ میلیون دلاری برسد. درحال‌حاضر کارگردان فیلم آنچارتد ۲ و زمان اکران این دنباله مشخص نیست.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده