نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۴

بازیگر سریال Stranger Things به فیلم جدید کارگردان Ex Machina پیوست

جوزف کوئین، بازیگر فصل چهارم سریال Stranger Things در حال مذاکره با A24 برای حضور در فیلم جنگی و جدید الکس گارلند است.

الکس گارلند، کارگردان آثاری چون فیلم Ex Machina، فیلم Annihilation، فیلم Men و سریال Devs در همکاری دوباره با شرکت A24 وظیفه کارگردانی یک فیلم بدون نام و جنگی را بر عهده گرفته است که ری مندوزا در کارگردانی این فیلم به گارلند کمک خواهد کرد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم اضافه شده است. جوزف کوئین، بازیگر فصل چهارم سریال Stranger Things در حال مذاکره با شرکت A24 است تا در این فیلم با موضوع جنگ به ایفای نقش بپردازد.

چارلز ملتون، بازیگر آثاری چون سریال Riverdale، فیلم The Sun Is Also a Star، فیلم Bad Boys for Life و فیلم May December نقش اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد. گارلند و مندوزا پیش از این در فیلم Civil War با یکدیگری همکاری کرده بودند که مندوزا به‌عنوان مشاور ارشد نظامی در ساخت فیلم جنگ داخلی نقش داشته است. علاوه‌بر کارگردانی، گارلند و مندوزا روی نوشتن فیلمنامه این فیلم جدید و بدون نام هم همکاری خواهند کرد.

الکس گارلند

جوزف کوئین این روزها بیشتر برای بازی در نقش ادی مانسون در فصل چهارم سریال Stranger Things شناخته می‌شود و او اخیرا برای بازی در نقش جانی استورم ملقب به هیومن تورچ در فیلم The Fantastic Four و دنیای سینمایی مارول انتخاب شده است. از دیگر آثار کوئین می‌توان به سریال Dickensian، یک قسمت از سریال بازی تاج و تخت، سریال Howards End، سریال Les Misérables، سریال Catherine the Great و فیلم Overlord اشاره کرد.

و او اخیرا در فیلم A Quiet Place: Day One و فیلم Gladiator 2 به کارگردانی ریدلی اسکات بازی کرده است. فیلم Civil War در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده