نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

سریال True Detective برای فصل پنجم تمدید شد

شبکه HBO از تمدید سریال True Detective برای فصل پنجم خبر داد که سازنده فصل چهارم برای ساخت آن باز خواهد گشت.

با پخش قسمت ششم و پایانی سریال True Detective: Night Country در بامداد روز دوشنبه این هفته، حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت سریال کارآگاه حقیقی مشخص شده است. شبکه HBO رسما اعلام کرد که سریال True Detective برای فصل پنجم تمدید شده است. ایسا لوپز، سازنده فصل چهارم سریال کارآگاه حقیقی به‌عنوان شورانر، نویسنده‌، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی در فصل پنجم سریال True Detective باز خواهد گشت.

لوپز قراردادی چندجانبه با شبکه HBO نیز امضا کرده است و از اینکه این شبکه به او اجازه داد تا ایده خود را در سریال True Detective: Night Country پیاده‌سازی کند، تشکر و قدردانی کرد و HBO نیز لوپز را فیلمسازی برجسته و با استعداد معرفی کرده است. فصل چهارم سریال True Detective روی پلتفرم‌های مختلف به‌صورت میانگین ۱۲.۷ میلیون بیننده داشته است و قسمت پایانی آن نیز ۳.۲ میلیون بیننده در شب پخش توانسته است جذب کند.

دنورز و ناوارو درحال بررسی مدارک سریال true detective night country

اتفاقات فصل چهارم سریال True Detective در شهر انیس در ایالت آلاسکا جریان دارد که ۶ مرد در ایستگاه تحقیقاتی تسلال در قطب شمال بدون هیچ ردی ناپدید می‌شوند. کارآگاهان لیز دانورز و اوانجلین ناوارو برای حل این پرونده باید با تاریکی خود مواجه شوند و با آن مقابله کنند و حفیفت‌هایی را که در زیر یخ‌های ابدی مدفون شده‌اند پیدا و کشف کنند. در هر حال اطلاعاتی از فهرست بازیگران یا داستان فصل پنجم سریال True Detective در دسترس نیست.

جودی فاستر، کالی ریس، جان هاوکس، کریستوفر اکلستون، فیونا شو، آنا لامب، ایزابلا استار لبلانک، فین بنت، آکا نیویانا و جوئل دی مونتگراند از جمله بازیگرانی هستند که در سریال True Detective: Night Country حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع worldofreel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده