نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۷

تاریخ پخش فصل چهارم سریال The Boys با انتشار یک پوستر اعلام شد

شبکه آمازون سرانجام تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال The Boys را با انتشار یک پوستر تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال The Boys تایید و اعلام شده است. آمازون اعلام کد که پخش فصل چهارم سریال پسران با پخش همزمان سه قسمت اول از تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۴ خرداد ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد. مابقی قسمت‌ها به شکل هفتگی پخش خواهند شد و قسمت پایانی فصل چهارم سریال The Boys در تاریخ ۱۸ ژوئیه (۲۸ تیر) از آمازون پرایم پخش می‌شود. در ادامه می‌توانید پوستر فصل چهارم سریال پسران را مشاهده کنید که در آن شاهد حضور هوملندر و ویکتوریا نیومن هستیم:

هوملندر و ویکتوریا نیومن در پوستر جدید فصل چهارم سریال The Boys

مانند سه فصل گذشته، فصل چهارم سریال پسران نیز در ۸ قسمت تولید شده است. در فصل چهارم سریال The Boys ویکتوریا نیومن بیش از هر زمان دیگری به دفتر بیضی شکل نزدیک است و هوملندر هم در حال تثبیت قدرتش خود است. بوچر که چند ماه از زندگی‌اش باقی‌مانده، پسر بکا و شغلش به‌عنوان رهبر بویز را از دست داده است و اعضای تیم از دروغ‌های او خسته‌ شده‌اند. آن‌ها باید خیلی زود و پیش از اینکه خیلی دیر شده باشد، راهی برای نجات دنیا پیدا کنند.

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، کامرون کرووتی، جسی آشر، چیس کرافورد، کلودیا دومیت، کولبی مینیفی، والری کری، جفری دین مورگان، سایمون پگ و سوزان هیوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل چهارم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.

همچنین سریال Gen V برای فصل دوم تمدید شده است و یک اسپین‌آف دیگر از سریال پسران در دست ساخت است که اتفاقات آن در شهر مکزیکو سیتی در مکزیک جریان خواهد داشت.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده