نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۵

مارتین اسکورسیزی در فیلم In the Hand of Dante بازی می‌کند

مارتین اسکورسیزی قرار است در فیلم In the Hand of Dante به‌کارگردانی جولیان اشنابل به‌ایفای نقش بپردازد.

طبق گزارشی که ورایتی منتشر کرده، مارتین اسکورسیزی قرار است که در فیلم معمایی جنایی جولیان اشنابل با نام In the Hand of Dante به‌ایفای نقش بپردازد. اسکورسیزی که تهیه‌کننده اجرایی این پروژه نیز است، قرار است در این فیلم نقش کوچکی به‌عنوان پیرمردی خردمند که استاد دانته آلیگیری با بازی اسکار آیزاک است، داشته باشد. جولیان اشنابل در مصاحبه با ورایتی درباره ایفای نقش مارتین اسکورسیزی در فیلم جدیدش گفت: «او در فیلم فوق‌العاده است. شما نمی‌توانید چشم‌هایتان را از او بردارید.» 

او در ادامه اضافه کرد که نقش اسکورسیزی در این فیلم درخشان و مهم است. مارتین اسکورسیزی که‌به خاطر کارگردانی آثار درخشانی مثل فیلم Taxi Driver، فیلم Raging Bull، فیلم The King of Comedy، فیلم Goodfellas و فیلم Departed شناخته می‌شود، معمولا در فیلم‌هایش نقش‌های کوچکی را ایفا می‌کند. آخرین بازی او در فیلم Killers of the Flower Moon بود که اسکورسیزی در آن نقش یک تهیه‌کننده نمایش رادیویی را داشت.

مارتین اسکورسیزی با لباس رسمی در کنار صندلی

او در اوایل دهه ۹۰ میلادی در فیلم Dreams به‌کارگردانی آکیرا کوروساوا، فیلم Quiz Show به‌کارگردانی رابرت ردفورد و فیلم Search and Destroy به‌کارگردانی دیوید سال نقش‌آفرینی کرد. علاوه‌براین او در سال ۲۰۰۴ نیز در انیمیشن Shark Tale صداپیشگی کرد. طبق اطلاعاتی توسط ورایتی منتشر شده است، داستان فیلم In the Hand of Dante که اقتباسی از رمانی با همین نام نوشته نیک توشس درباره نسخه دست‌نویس شعر کمدی الهی اثر دانته آلیگیری است که در کتابخانه‌ای در واتیکان پیدا می‌شود.

این شعر در ابتدا پیش یک کشیس است، اما درنهایت به‌دست یک رئیس مافیا در نیویورک می‌افتد. در ادامه از توشس خواسته می‌شود تا اصالت این اثر را تأیید کند و از اینجا است که ماجرای اصلی آغاز می‌شود و توشس سفر همانند دانته، سفر خود را در کمدی الهی آغاز می‌کند.

اسکار آیزاک در این فیلم نقش نیک توشس و دانته آلیگیری را ایفا می‌کند. همچنین گل گدوت، جیسون موموآ، جرارد باتلر، آل پاچینو، بنجامین کلمنتاین، سابرینا ایمپاچاتوره، فرانکو نرو، جان مالکوویچ و لوئیس کانسلمی دیگر بازیگران این فیلم هستند. جولیان اشنابل علاوه‌بر کارگردانی فیلم In the Hand of Dante، فیلمنامه آن را به‌همراه لوئیز کوگلبرگ، همسرش به‌نگارش درآورده است.

این اثر هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما احتمال دارد که برای نخستین‌بار در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شود. اشنابل پیش از این فیلم At Eternity's Gate را کارگردانی کرده بود که در سال ۲۰۱۸ اکران شد و اسکار آیزاک نیز در آن حضور داشت. مارتین اسکورسیزی درکنار این پروژه دارد، قرار است تا در آینده فیلم A Life of Jesus و فیلم The Wager را کارگردانی کند که هنوز تاریخ اکرانی ندارند.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده