نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۴

فیلم جوکر 2 با بودجه سرسام‌آوری ساخته شده است

به‌تازگی اطلاعاتی از بودجه فیلم Joker: Folie à Deux فاش شده است که شاهد افزایش سرسام‌آور بودجه ساخت این فیلم نسبت به قسمت اول هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شده است. ورایتی در گزارش جدید خود فاش کرد که فیلم Joker 2 با بودجه سرسام‌آوری تولید شده است. برادران وارنر دیسکاوری درواقع حدود ۲۰۰ میلیون دلار برای ساخت فیلم Joker: Folie à Deux هزینه کرده است. قسمت اول فیلم جوکر با بودجه ۶۰ میلیون دلاری تولید شده بود و بودجه دنباله این فیلم بیش از ۳ برابر افزایش یافته است.

بخشی از این موضوع به‌خاطر دستمزد بالای بازیگران است به‌طوری که واکین فینیکس برای بازی دوباره در نقش جوکر ۲۰ میلیون دلار و لیدی گاگا برای بازی در نقش هارلی کویین ۱۲ میلیون دلار دستمزد دریافت کرده‌اند. فیلم Joker به‌عنوان اولین فیلم یک میلیاردی با درجه سنی بزرگسال، توانست بیش از ۱/۰۷۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم جوکر همچنین نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شد و توانست در دو بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد برای واکین فینیکس و بهترین موسیقی متن جایزه اسکار دریافت کند.

آرتور فلک زیر باران در فیلم Joker 2

واکین فینیکس در نقش جوکر، لیدی گاگا در نقش هارلی کویین، زازی بیتز در نقش سوفی داموند، برندن گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لافلند و هری لاتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker: Folie à Deux حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تاد فیلیپس وظیفه کارگردانی فیلم جوکر 2 را بر عهده دارد و به‌همراه اسکات سیلور برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است. اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Joker 2 در دسترس نیست، اما گفته‌ می‌شود که بخش زیادی از اتفاقات فیلم در تیمارستان آرکام جریان دارد.

فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده