نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۴

سم مندس چهار فیلم با محوریت اعضای گروه بیتلز می‌سازد

سم مندس روی چهار فیلم با محوریت جان لنون، پل مک‌کارتنی، جورج هریسون و رینگو استار، اعضای گروه راک انگلیسی بیتلز کار می‌کند.

شرکت سونی پیکچرز اعلام کرد که با همکاری سم مندس و شرکت نیل استریت پروداکشنز در حال ساخت چهار فیلم جداگانه درباره جان لنون، پل مک‌کارتنی، جورج هریسون و رینگو استار، اعضای گروه افسانه‌ای بیتلز است. سم مندس کارگردانی هر چهار فیلم را بر عهده دارد و هرکدام از آن‌ها نقطه نظر یکی از چهار عضو این گروه راک دنبال می‌شوند.

این اولین باری است که پل مک‌کارتنی و رینگو استار و خانواده‌های جان لنون و جورج هریسون به‌همراه شرکت اپل حقوق کامل داستان زندگی و موسیقی این گروه را برای ساخت یک فیلم به شرکتی می‌دهند. این چهار فیلم برای اکران در سال ۲۰۲۷ برنامه‌ریزی شده‌اند و زمانی‌که به نمایش آن‌ها نزدیکتر شویم، اطلاعاتی بیشتری به‌دست می‌آوریم. سم مندس درباره این فیلم‌ها گفت: «من مفتخرم که قرار است داستان بزرگ‌ترین گروه راک تمام دوران را روایت کنم و هیجان‌زده هستم تا مفهوم فیلم‌سازی را به‌چالش بکشم.»

سم مندس همچنین همراه‌با پیپا هریس و جولی پاستور از شرکت نیل استریت پروداکشنز و جف جونز از شرکت اپل، تهیه‌کنندگان اجرایی این چهارم فیلم خواهد بود. پیپا هریس درباره ساخت این فیلم‌ها گفت: «ما قصد داریم این تجربه سینمایی را به‌صورت منحصربه‌فردی هیجان‌انگیز و حماسی ارائه دهیم: چهار فیلم که از چهار منظر متفاوت روایت می‌شوند و یک داستان را درباره مشهورترین گروه تمام دوران روایت می‌کنند. داشتن حمایت از گروه بیتلز و شرکت اپل به منظور انجام این کار، مزیت بزرگی است. از جلسه اول ملاقات ما با تام روثمن و الیزابت گابلر، مشخص بود که آن‌ها از اشتیاق و جاه‌طلبی ما برای این پروژه لذت می‌برند و ما نمی‌توانیم به خانه‌ای بهتر از سونی پیکچرز فکر کنیم.»

 گروه بیتلز

علاوه‌براین، جف جونز اضافه کرد: « اپل از همکاری با سم، پیپا و جولی برای بررسی داستان منحصربه‌فرد هر یک از اعضای گروه بیتلز و ارائه آن‌ها رویکردی جذاب و نوآورانه خوشحال است. از همان وادی امر حمایت مشتاقانه سونی پیکچرز از طرح نهایی و دیدگاه خلاقانه پروژه بی‌اندازه برای ما با ارزش بوده است.»

در ادامه تام روثمن از سونی پیکچرز اعلام کرد: «می‌دانم وقتی که می‌گویم ساخت چنین پروژه‌ای کاملا موافق هستم، به‌نمایندگی از تونی وینچیکوئرا، مدیرعاملمان و کسی که نقش کلیدی در به وقوع پیوستن این اتفاق داشته است و تمام همکارانم در در گروه سونی پیکچرز موشن پیکچرز در سراسر جهان، صحبت می‌کنم. رویدادهای سینمایی امروز باید اثرات فرهنگی عظیمی داشته باشند. ایده جسورانه و بزرگ سم نه‌تنها این ویژگی را بلکه بیشتر از آن را دارد. ترکیب تیم تولید فیلم او با موسیقی و داستان‌های چهار جوان که دنیا را تغییر دادند، تماشاگران را در سراسر جهان متحیر خواهد کرد. ما به‌شدت از همه دست‌اندرکارها سپاسگزاریم و باتوجه‌به دیدگاه هنری منحصر‌به‌فرد سم، قرار است کارهای نوآورانه و خلاقانه‌ای انجام دهیم.»

سم مندس بیشتر به‌خاطر کارگردانی فیلم American Beauty، فیلم Road to Perdition، فیلم Jarhead، فیلم Skyfall، فیلم Spectre و فیلم 1917 شناخته می‌شود.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده