نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

بازیگر The Handmaid's Tale در فیلم ونوم ۳ بازی می‌کند

کلارک باکو، بازیگر سریال The Changeling و سریال Letterkenny به جمع بازیگرهای فیلم ونوم ۳ شرکت‌های سونی و مارول پیوست.

قسمت سوم مجموعه فیلم‌های ونوم با نقش‌آفرینی تام هاردی در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۳ (۸ نوامبر ۲۰۲۴) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد. بااین‌حال هنوز اطلاعات چندانی از این دنباله در دست نیست و نمی‌دانیم که بازیگرانی مثل جونو تمپل و چیویتل اجیوفور چه نقشی را در این فیلم ایفا خواهند کرد. حالا به‌تازگی بازیگر دیگری نیز به این فیلم اضافه شده است، اما از نقش او نیز اطلاعی نداریم.

به‌گفته رسانه ورایتی، کلارک باکو برای ایفای نقش در فیلم Venom 3 قراردادی امضا کرده است. این بازیگر کانادایی اخیرا در سریال فانتزی ترسناک The Changeling شبکه اپل تی‌وی پلاس با کیت استنفیلد همبازی بوده است. علاوه‌براین او سابقه ایفای نقش در سریال سیتکام کانادایی Letterkenny را دارد که اواخر سال گذشته با فصل دوازدهم به پایان رسید. سریال Supernatural، سریال The Handmaid’s Tale، سریال Remedy، سریال The Hot Zone و سریال Mike از آثار دیگری هستند که کلارک باکو در آن‌ها حضور داشته است. آخرین اثر سینمایی این بازیگر، فیلم I Want You Back است و او اخیرا در دو فیلم مستقل No Running و Confessions نیز ایفای نقش کرده است.

فیلم ونوم ۳ قرار است اولین تجربه کارگردانی کلی مارسل باشد، او پیش از این فیلم‌نامه دو قسمت اول این مجموعه را نوشته بود، مارسل فیلم‌نامه قسمت سوم را براساس طرح داستانی خودش و تام هاردی به نگارش درآورده است. قسمت‌های قبلی این مجموعه با نام‌های Venom و Venom: Let There Be Carnage به‌ترتیب توسط روبن فلیشر و اندی سرکیس کارگردانی شدند و در مجموع بیشتر از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشتند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده