نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

فیلم‌برداری فصل سوم سریال Reacher روبه پایان است

آلن ریچسون، بازیگر سریال Reacher تأیید کرد که فیلم‌برداری فصل سوم این نمایش موفق شبکه آمازون پرایم ویدیو تقریبا تمام شده است.

به‌نظر می‌رسد که فصل سوم سریال Reacher (ریچر) می‌تواند بسیار زودتر از انتظار تقدیم طرفدارها شود. با اینکه فصل دوم این نمایش موفق شبکه آمازون پرایم ویدیو در ماه ژانویه پایان یافت، اکنون آلن ریچسون، بازیگر نقش ریچر تأیید کرد که فیلم‌برداری فصل سوم تقریبا به پایان رسیده است. این هنرپیشه آمریکایی در برنامه The Tonight Show With Jimmy Fallon گفت: «فاصله زیادی تا تکمیل [مراحل فیلم‌برداری] فصل سوم سریال ریچر نداریم.»

با اینکه رمان Bad Luck and Trouble (بدشانسی و دردسر) برای تولید فصل دوم سریال ریچر مورد استفاده قرار گرفت، فصل سوم براساس رمان Persuader (وسوسه انتقام)، هفتمین کتاب از مجموعه Jack Reacher (جک ریچر) نوشته لی چایلد ساخته می‌شود. آلن ریچسون درباره فصل سوم گفت: «این یکی از بهترین کتاب‌های موجود است؛ ترکیبی مهیج و ماهرانه از اکشن بی‌وقفه و جاسوس‌ها... . بی‌صبرانه منتظر تماشای این فصل توسط بیننده‌ها هستم.»

در این داستان ریچر ناخواسته شاهد یک تلاش برای آدم‌ربایی است و با مداخله احساسی باعث می‌شود که بدون اطلاع درگیر یک عملیات پیچیده اداره مبارزه با مواد مخدر شود. هدف این عملیات سرنگونی یک قاچاقچی بدنام مواد مخدر با نام زکری بک است که در یک عمارت مستحکم کنار دریاچه کارش را دنبال می‌کند. بااین‌حال ریچر اهداف خودش را دنبال می‌کند که رسیدگی به یک انتقام‌جویی شخصی از فرانسیس خاویر کوین، افسر سابق پلیس است.

شبکه آمازون پرایم ویدیو هنوز زمان پخش فصل سوم سریال Reacher را اعلام نکرده است و نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر ادامه ماجراهای ریچر باشیم. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و مارسی راس از شرکت Skydance درکنار لی چایلد، دان گرینجر، اسکات سالیوان و کریستوفر مک‌کواری وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی سریال ریچر را برعهده دارند.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده