نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۷

انیمه Spy x Family Code: White فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است

به‌تازگی آماری از میزان استقبال از انیمه Spy x Family Code: White در گیشه ژاپن منتشر شده است که از موفقیت این انیمه می‌گوید.

پس از پایان پخش فصل دوم انیمه Spy x Family، انیمه Spy x Family Code: White در کشور ژاپن روی پرده‌های سینما رفت و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال گسترده از انیمه سینمایی جاسوس x خانواده منتشر شده است. صفحه رسمی این انیمه در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که انیمه Spy x Family Code: White در طول ۵۹ روزی که از اکرانش گذشته است، بیش از ۶ میلیارد ین یا به عبارتی ۳۹.۲ میلیون دلار در گیشه ژاپن فروش کرده و توسط ۴.۴۴ میلیون نفر تماشا شده است.

با احتساب نمایش در هنگ کنگ و ویتنام، انیمه جاسوس x خانواده: کد سفید تاکنون بیش از ۴۰.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. همچنین انیمه Spy x Family Code: White قرار است در ماه فروردین و اردیبهشت در گیشه آمریکای شمالی، اروپا و دیگر کشورهای جهانی روی پرده‌های سینما برود. ویت استودیو و CloverWorks وظیفه تولید انیمه جاسوس x خانواده: کد سفید را بر عهده داشته‌اند و تاتسویا اندو، خالق آن به‌عنوان مدیر اجرایی در این انیمه نقش داشته است.

لوید فورجر در انیمه Spy x Family Code: White

تاکاشی کاتاگیری وظیفه کارگردانی و ایچیرو اوکوچی وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Spy x Family Code: White را بر عهده داشته‌اند. تاکویا اگوچی، آتسومی تانزکای، سائوری هایامی، تومویا ناکامورا، کنتو کاکو، بانجو گینگا، شونسوکه تاکئوچی و کنیچیرو ماتسودا برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در قسمت سینمایی انیمه Spy x Family بازگشته‌اند. انتظار می‌رود ساخت فصل سوم انیمه جاسوس x خانواده در آینده نزدیک تایید و اعلام شود.

تا به امروز ۱۰ قسمت از مانگا Spy x Family نوشته و منتشر شده است. انیمه Spy x Family داستان مامور مخفی به‌نام لوید فورجر با لقب مامور گرگ و میش را دنبال می‌کند که یک عملیات خطرناک در کشور دشمن برای جلوگیری از یک جنگ بزرگ دریافت می‌کند که در آن باید با تشکیل یک خانواده خیالی به یک مدرسه نفوذ کند تا بتواند با فرد مدنظر سازمان ارتباط برقرار کند. همسر خانواده به‌نام یور فورجر یک آدمکش حرفه‌ای و دختر خانواده به‌نام آنیا فورجر دارای قدرت‌های تلپاتی است.


منبع Animetv-jp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده