نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۲

اولین تیزر، پوستر و تصاویر فیلم Borderlands منتشر شد | اولین تریلر به‌زودی

لاینزگیت به‌تازگی اولین تیزر، پوستر و تصاویر رسمی فیلم Borderlands را منتشر کرده است و تریلر این فیلم فردا منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر و تصاویر رسمی فیلم بوردرلندز منتشر شده است. لاینزگیت با همکاری IGN امشب اولین تیزر رسمی فیلم Borderlands را که اقتباسی از مجموعه بازی محبوبی به همین نام است، منتشر کرده است که در طول این تیزر شاهد تصاویر کوتاهی از این فیلم هستیم. همچنین در پایان تیزر مشخص شد که اولین تریلر فیلم بوردرلندز فردا، چهارشنبه منتشر خواهد شد، اما پیش از آن می‌توانید اولین تیزر این فیلم را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تیزر، لاینزگیت با همکاری مجله پیپل اولین تصاویر رسمی فیلم Borderlands را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی فیلم به‌همراه شخصیت کیت بلانشت در نقش لیلیث هستیم و همچنین اولین پوستر رسمی فیلم بوردرلندز هم منتشر شده است در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم Borderlands

اعضای گروه در Borderlands

کیت بلانشت در نقش لیلیث در فیلم Borderlands

کیت بلانشت، جیمی لی کرتیس، کوین هارت، جک بلک، هیلی بنت، جینا گرشان، جنینا گونکار، شاین جکسون، آریانا گرینبلت، الیویه ریکترز، بابی لی، فلوریان مانتینو، بنجامین بایرن دیویس، استیون بویر، رایان ردموند، چارلز بابالولا و بالاژ مگیری از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Borderlands حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مجموعه بازی Borderlands کار خودش را از سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و تاکنون چندین دنباله و نسخه فرعی از آن منتشر شده و تا به امروز ۶۶ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

استودیو گیرباکس وظیفه ساخت و استودیو 2K وظیفه انتشار این بازی‌ها را بر عهده دارند. الی راث، کارگردان فیلم‌های Death Wish و Knock Knock وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم بوردرلندز را بر عهده داشته، اما گفته می‌شود وظیفه کارگردانی فیلم‌برداری دوباره این فیلم بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم ددپول بوده است. ‌

فیلم Borderlands برای اکران در تاریخ ۹ آگست ۲۰۲۴ (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده