نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۱

کامرون مانهن به ایفای نقش کال کستیس در یک فیلم یا سریال جنگ ستارگان علاقه دارد

کامرون مانهن، بازیگر شخصیت کال کستیس در بازی‌های Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Jedi: Survivor به ایفای این نقش در یک فیلم یا سریال علاقه دارد.

استودیوی ریسپاون اینترتینمنت با ساخت دو بازی تحسین‌شده Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Jedi: Survivor یک قهرمان جدید را با نام کال کستیس به دنیای جنگ ستارگان معرفی کرد. کامرون مانهن، بازیگر سریال Gotham و سریال Shameless نقش این شخصیت را ایفا کرد و برای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در مراسم NAVGTR Awards و برای بازی Star Wars Jedi: Survivor در مراسم گلدن جوی‌استیک اواردز و گیم اواردز نامزد دریافت جایزه شد.

شخصیت کال کستیس علاوه‌براین دو بازی، در یک رمان پیش‌درآمد برای بازی Star Wars Jedi: Survivor نیز حضور پیدا کرده است. در ژوئن سال ۲۰۲۲ شایعه شد که کامرون مانهن قرار است در یک سریال لایو اکشن برای شبکه دیزنی پلاس نقش کال کستیس را ایفا کند. این پروژه تابه‌الان ساخته نشده است، بااین‌حال این بازیگر اعلام کرده است که به ایفای نقش کال کستیس در یک فیلم یا سریال علاقه‌مند است، اما او شرایطی برای چنین پروژه‌ای خواهد داشت.

کسب آمادگی شخصیت اصلی بازی Star Wars Jedi: Survivor برای مواجهه با دشمنان

او که در نمایشگاه Fan Expo Vancouver 2024 در پنلی با نام پیدا کردن مسیر حضور داشت، در این رابطه گفت: «باید به درستی باشد. منظورم این است که باید داستان یا شخصیت را به نحوی ادامه دهد. نمی‌خواهم فقط بیاید و ایستاده باشد. می‌خواهم معنی داشته باشد و برای شخصیت خودش مهم باشد. بنابراین باید منطقی باشد. پس در صورتی که در شرایط مناسب باشد، بله قطعا.»

این‌طور که به‌نظر می‌رسد مانهن به یک حضور افتخاری یا کوتاه به‌عنوان کال کستیس علاقه‌ای ندارد و می‌خواهد در حضور لایو اکشن خود، نقش برجسته‌ای داشته باشد. درحال‌حاضر همه چیز به دیزنی بستگی دارد. بااین‌حال دنیای جنگ ستارگان سریال‌هایی مثل Andor و Obi-Wan Kenobi را دارد که از نظر زمانی، می‌توانند شاهد حضور کال کستیس در آن‌ها باشیم. در سال ۲۰۲۳، استیگ آسموسن، کارگردان بازی‌های Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Jedi: Survivor تأیید کرد که قسمت سوم این مجموعه در دست ساخت قرار دارد.

مدتی بعد کامرون مانهن نیز اعلام کرد که برای ایفای نقش مجدد به‌عنوان کال کستیس در این بازی بازخواهد گشت. بازی Star Wars Jedi: Survivor هم‌اکنون از طریق پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است. این بازی در تاریخ نامشخصی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد


منبع WccfTech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده