نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۹

فیلم Madame Web افتتاحیه فاجعه‌باری را تجربه کرد

فیلم Madame Web نتوانست در افتتاحیه خود به صدرنشین گیشه تبدیل شود و شروع بسیار ضعیفی داشته است.

فیلم Madame Web که به‌تازگی روی پرده سینما رفته است، بدترین رکورد فروش هفته نخست اکران را برای آثار مارولی سونی رقم زد. این فیلم که تاکنون امتیاز بسیار ضعیف ۱۳ درصد را در راتن تومیتوز دریافت کرده است، در طول ۶ روز از افتتاحیه اکران خود در آمریکا تنها ۲۵.۸ میلیون دلار فروش داشته که بدترین رکورد برای فیلم‌های مارولی سونی محسوب است. آمار فروش جهانی این فیلم نیز از ۲۵.۷ میلیون دلار فراتر نمی‌رود.

این درحالی است که هفته‌ی نخست اکران آن از روز ولنتاین در چهارشنبه هفته‌ی گذشته آغاز شده و تا سومین دوشنبه‌ی ماه فوریه که در آمریکا به روز رئیس‌جمهور شهرت دارد ادامه داشته است. بودجه‌ی ساخت فیلم مادام وب ۸۰ میلیون دلار اعلام شده است و آمار فروش آن تاکنون برای رسیدن به نقطه‌ی سر به سر اقتصادی هم فاصله زیادی دارد. برای درک عملکرد ضعیف این فیلم بد نیست به آمار فیلم Morbius به‌عنوان یکی دیگر از آثار نه چندان تحسین شده‌ی سونی و مارول اشاره کرد که افتتاحیه ۳۹.۱ میلیون دلار را در سال ۲۰۲۲ تجربه کرده بود.

داکوتا جانسون از فیلم مادام وب

یکی دیگر از رکوردهای منفی به ثبت رسیده برای این فیلم این است که Madame Web اولین فیلم مارول از زمان اکران Fantastic Four در سال ۲۰۱۵ محسوب می‌شود که نتوانست در هفته‌ی اول در رتبه نخست گیشه قرار بگیرد. این فیلم که شکست بزرگی برای فاکس قرن بیستم محسوب می‎‌شد، امتیاز ۹ درصد را در راتن تومیتوز کسب کرده بود. درواقع فیلم One Love از باب مارلی توانسته است با ۵۱ میلیون دلار بالاتر مادام وب در گیشه فروش آمریکا قرار بگیرد.

داکوتا جانسون در نقش مادام وب، سیدنی سوئینی، اما رابرتس،‌ آدام اسکات، سلست اوکانر، ایزابلا مرسد، زوسیا مامیت، مایک اپس و طاهر رحیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Madame Web حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اس‌جی کلارکسون، کارگردان دو قسمت از سریال Jessica Jones و دو قسمت از سریال The Defenders وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Madame Web را بر عهده داشته است. کلیر پارکر در نوشتن فیلمنامه فیلم مادام وب به کلارکسون کمک کرده است.

در ادامه‌ فیلم‌های سونی براساس شخصیت‌های مارول، فیلم Kraven the Hunter در تاریخ ۳۰ آگست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت و فیلم Venom 3 برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده