نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۱

فیلم ترسناک جدید کارگردان Get Out در سال ۲۰۲۵ اکران می‌شود

اثر بعدی جردن پیل، کارگردان آثار تحسین‌شده‌ای مثل فیلم Get Out و فیلم Nope در سال ۲۰۲۵ در سینماها اکران خواهد شد.

وب‌سایت شرکت Monkeypaw Productions متعلق به جردن پیل، یک پنجره اکران جدید را برای فیلم بعدی او پس از حذف آن از برنامه اکران سال ۲۰۲۴ نشان می‌دهد. این وب‌سایت تأیید می‌کند که اثر بعدی کارگردان فیلم Get Out، فیلم Us و فیلم Nope از برنامه اکران سال ۲۰۲۴ حذف شده است، اما احتمالا تأخیر آن چندان طولانی نخواهد بود.

این فیلم جدید توسط یونیورسال در حال تولید است و برنامه‌ریزی شده بود که مانند فیلم Nosferatu به کارگردان رابرت اگرز در روز کریسمس سال ۲۰۲۴ اکران شود، اما به‌نظر می‌رسد که اعتصاب نویسندگان و بازیگران آمریکا در سال ۲۰۲۳ باعث شده است تا این فیلم از برنامه اکران سال ۲۰۲۴ یونیورسال حذف شود. پنجره زمانی جدید اکران نشان می‌دهد که این فیلم بدون نام در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

اطلاعات خیلی کمی درباره جدیدترین فیلم جردن پیل وجود دارد و به‌نظر می‌رسد که مثل آثار قبلی این کارگردان، قرار نیست تا در طول تولید اطلاعات زیادی در رابطه با آن به‌اشتراک گذاشته شود. فعلا مشخص نیست که این فیلم مورد‌انتظار در چه تاریخی از سال ۲۰۲۵ در سینماها به‌نمایش گذاشته خواهد شد، ممکن است که با تاخیری چند ماه این اثر در اوایل سال ۲۰۲۵ اکران شود یا اینکه حتی امکان دارد تا کریسمس ۲۰۲۵ شاهد نمایش آن نباشیم. جردن پیل اعلام کرده است که این فیلم اگر که به درستی ساخته شود، ممکن است به محبوب‌ترین اثر او تبدیل شود.

جردن پیل درحال‌حاضر برنامه کاری بسیار شلوغی دارد. او علاوه‌بر کارگردانی فیلم جدیدش، تهیه‌کننده فیلم Monkey Man به‌کارگردانی دو پتل، بازیگر فیلم The Green Knight و فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar است. علاوه‌براین او قصد دارد با همکاری وین رزنفیلد بازسازی فیلم کمدی ترسناک The People Under the Stairs را تولید کند. او همچنین با همکاری هیدئو کوجیما، خالق مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid و Death Stranding در حال ساخت بازی OD برای ایکس باکس است که در آن بازیگرانی مثل سوفیا لیلیس، هانتر شیفر و اودو کایر حضور دارند.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده