نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۴

سریال Masters of the Air رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه شبکه اپل را شکست

سریال Masters of the Air موفق شد بیش از هر سریال دیگر شبکه اپل تی وی پلاس در هفته اول انتشار تماشا شود.

پخش سریال Masters of the Air از ماه گذشته از شبکه اپل تی‌وی پلاس با انتشار همزمان دو قسمت اول آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال حاکمان آسمان با رکوردشکنی آغاز کرده است. طبق گفته اپل، سریال Masters of the Air موفق شده است در هفته افتتاحیه خود بیش از هر سریال دیگری در مدت زمان مشابه روی شبکه اپل تی‌وی پلاس تماشا شود. قسمت ششم این سریال قرار است روز جمعه این هفته پخش شود و قسمت نهم و پایانی در تاریخ ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) پخش می‌شود.

اگرچه آماری دقیقی در دسترس نیست، اما سریال حاکمان آسمان توانسته است با استقبال بیشتری در مقایسه با آثار اورجینال اپل مثل سریال Hijack، سریال The Morning Show و سریال Severance مواجه شود. همچنین نکته قابل‌توجه دیگر این است که تعداد بینندگان سریال Masters of the Air در مقایسه با دوره هفت روز اول پخش با ۶۵ درصد افزایش در سراسر جهان مواجه شده است. همچنین رشد دو رقمی تعداد بینندگان را در بیش از ۱۰۰ منطقه توانسته است حفظ کند.

سریال حاکمان آسمان براساس رمانی به همین نام ساخته شده که اتفاقات آن براساس واقعیت است و در جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و این سریال درواقع در ادامه ساخت و انتشار سریال Band of Brothers و سریال The Pacific تولید شده است و استیون اسپیلبرگ و تام هنکس به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه بازگشته‌اند. رمان Masters of the Air اثر دونالد ال. میلر است که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد که این رمان داستان واقعی و بسیار شخصی پسران بمب افکن آمریکایی در جنگ جهانی دوم را دنبال می‌کند.

خدمه بمب افکن های آمریکا در حال شادی در سریال Masters of the Air

این سریال که در ۹ قسمت تولید شده است، قرار است جنگ را تا نزدیکی‌های خانه هیتلر نیز نشان دهد. جان اورلوف و جان شیبان وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال Masters of the Air را بر عهده داشته‌اند. همچنین کری فوگوناگا وظیفه کارگردانی ۴ قسمت اول، آنا بودن و رایان فلک وظیفه کارگردانی قسمت ۵ و ۶، دی ریس وظیفه کارگردانی اپیزودهای ۷ به‌همراه ۸ و تیم وان پاتن وظیفه کارگردانی قسمت نهم و پایانی سریال حاکمان آسمان را بر عهده داشته‌اند.

آستین باتلر، کلوم ترنر، بری کیوگن، آنتونی بویل، نیت مان، راف لا، شوتی گتوا، جیمز ماری، تامی جسوپ، کای آلکساندر، فردی کارتر، نیکولای کینسکی، آدام لانگ،‌ جردن کولسن، فیون اوشی، لاری دیویدسون، فرانسیس لاوهال، ادوارد اشلی، کیرون مور، دیمیتری لئونیداس، لوئیس هافمن، سم هزلدین و جان هاپکینز از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Masters of the Air حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده