نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

فروش جهانی فیلم Wonka با بازی تیموتی شالامی از مرز ۶۰۰ میلیون دلار عبور کرد

فروش بسیار موفق فیلم Wonka با بازی تیموتی شالامی در گیشه جهانی ادامه دارد و فروش جهانی فیلم از مرز ۶۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

آذر امسال فیلم Wonka روی پرده‌های سینما رفت و توانست با نقدهای مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شود و فروش موفقی را تجربه کند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فروش موفق فیلم وانکا در گیشه جهانی ادامه دارد. فروش جهانی فیلم Wonka رسما از مرز ۶۰۰ میلیون دلار عبور کرد تا این فیلم به موفقیت بزرگی در گیشه دست پیدا کند. این فیلم فانتزی موزیکال با بودجه‌ای در حدود ۱۲۵ میلیون دلار تولید شده است و برای رسیدن به سوددهی تنها به فروش ۳۸۰ میلیون دلاری در گیشه جهانی نیاز داشت.

فروش جهانی فیلم وانکا اکنون به بیش از ۶۰۴.۹ میلیون دلار افزایش یافته است که این فروش شامل بیش از ۲۰۹.۸ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۳۹۵.۱ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. اکنون انتظار می‌رود فیلم Wonka در پایان اکرانش به فروش ۶۲۰ میلیون دلاری دست پیدا کند. همچنین این موضوع می‌تواند باعث چراغ سبز برادران وارنر به ساخت دنباله فیلم وانکا شود که پیش از این پل کینگ به آن ابراز علاقه کرده بود و گفته بود که اتفاقات جذاب زیادی در فاصله زمانی ۲۵ ساله اتفاقات فیلم با رمان اصلی برای گفتن وجود دارد.

تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا جوان در فیلم Wonka

تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا، روآن اتکینسون، الیویا کلمن، سالی هاوکینز، جیم کارتر، متیو بینتون، تام دیویس، سایمن فارنابی، ریچ فولچر، کوبنا هالدبروک اسمیت، پترسون جوزف، مت لوکاس، ناتاشا راثول، الی وایت و کالین اوبرین از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Wonka حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات فیلم Wonka قرار است پیش از اتفاقات رمان Charlie and the Chocolate Factory اثر رولد دال و آشنایی ویلی وانکا با چارلی باشد و تمرکز آن روی اولین ماجراجویی‌های ویلی وانکا جوان خواهد بود.

در فیلم Wonka قرار است شاهد اولین ملاقات ویلی وانکا جوان با Oompa-Loompas در یکی از اولین ماجراجوی‌های او و پیش از اینکه او کارخانه شکلات‌سازی‌اش را تأسیس کند، باشیم. پل کینگ، کارگردان فیلم Paddington و فیلم Paddington 2، وظیفه کارگردانی فیلم Willy Wonka را بر عهده داشته است. سیمون ریچ، نویسنده انیمیشن The Secret Life of Pets، وظیفه نوشتن نسخه اصلی فیلمنامه فیلم وانکا را بر عهده داشته که نسخه نهایی فیلمنامه توسط کینگ و سایمن فارنابی، نویسنده فیلم Paddington 2 نوشته شده است.


منبع sffgazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده