نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۹

اولین تصاویر از فیلم Lilo and Stitch دیزنی منتشر شد

به‌تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Lilo and Stitch فاش شده است که در آن شاهد دو شخصیت لیلو و استیچ هستیم.

والت دیزنی در حال ساخت بازسازی لایو اکشن براساس انیمیشن Lilo and Stitch است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از پشت صحنه این فیلم لایو اکشن منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Lilo and Stitch پس از پایان اعتصابات به‌تازگی در هاوایی از سر گرفته شده است و اکنون دو تصویر از پشت صحنه فیلم‌برداری این فیلم فاش شده است که در آن شاهد دو شخصیت لیلو و استیچ هستیم که در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

لیلو در پشت صحنه فیلم Lilo and Stitch

استیچ در پشت صحنه فیلم Lilo and Stitch

به‌نظر می‌رسد که دیزنی در نظر دارد تا از مدل واقعی برای شخصیت استیچ در فیلم Lilo and Stitch استفاده کند که می‌تواند جالب توجه باشد. کریس سندرز در نقش استیچ، مایا کیولوها در نقش لیلو، زک گالیفیناکیس، سیدنی الیزابت آگودونگ، بیلی مگنوسن، کایپو دودویت، کورتنی بی. ونس، تیا کریر، ایمی هیل و جیسون اسکات لی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم لیلو استیچ حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فلیشر کمپ، کارگردان انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On وظیفه کارگردانی فیلم Lilo and Stitch را بر عهده دارد. کریس برایت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم لیلو و استیچ را بر عهده دارد. دن لین و جاناتان ایریک که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Aladdin با دیزنی همکاری کرده بودند، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Lilo and Stitch حضور خواهند داشت. انیمیشن Lilo and Stitch داستان یک دختر در هاوایی را روایت می‌کند که لیلو نام دارد.

او به یک حیوان خانگی غیر معمول که درواقع یک فراری با قدرت‌های فوق‌العاده است و استیچ نام دارد، پناه می‌دهد و در ادامه شاهد رابطه دوستی عمیق بین این دو هستیم. انیمیشن Lilo & Stitch که تسوط استودیو انیمیشن سازی والت دیزنی تولید شده بود، در سال ۲۰۰۲ اکران شد و این انیمیشن که با نقد و واکنش‌های مثبت تماشاگران و منتقدان مواجه شده بود، توانست بیش از ۲۷۳.۱ میلیون دلار در گیشه فروش کند و نامزد جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال نیز شود.

فیلم Lilo and Stitch قرار است از دیزنی پلاس پخش شود. اگرچه همچنان احتمال دارد فیلم لیلو و استیچ پس از تغییرات اخیر سیاست‌های دیزنی به‌جای سرویس‌های استریم از سالن‌های سینما پخش شود.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده