نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

منتظر بازگشت اسکورپیون در فیلم Mortal Kombat 2 باشید

هیرویوکی سانادا تأیید کرد که دوباره نقش اسکورپیون/هانزو هاساشی را در فیلم Mortal Kombat 2 بازی کرده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازگشت هیرویوکی سانادا در فیلم Mortal Kombat 2 (مورتال کامبت ۲) تأیید شده است. این هنرپیشه در گفت‌وگو با رسانه ComicBook گفت که نقش اسکورپیون/هانزو هاساشی را در این دنباله تکرار کرده و فیلم‌برداری صحنه‌های مربوط‌به این کاراکتر اخیرا در استرالیا به پایان رسیده است. در گذشته تاد گارنر، تهیه‌کننده مورتال کامبت ۲ با انتشار تصویری از سلاح کونای به بازگشت اسکورپیون اشاره کرده بود.

لوئیس تان در نقش کول یانگ، جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید، جاش لاوسون در نقش کینو، تادانابو آسانو در نقش ریدن، مکاد بروکس در نقش جکس، لودی لین در نقش لیو کانگ، چین هان در نقش شنگ سونگ، جو تسلیم در نقش ساب-زیرو، هیرویوکی سانادا در نقش اسکورپیون، مکس هوانگ در نقش کانگ لئو، کارل اربن در نقش جانی کیج، آدلین رودولف در نقش کیتانا، تاتی گابریل در نقش جید، مارتین فورد در نقش شائو کان، دیمون هریمن در نقش کوان چی، دزموند چیام در نقش جرود و آنا تو نگوین در نقش ملکه سیندل از بازیگرهای فیلم مورتال کامبت ۲ به‌شمار می‌آیند.

سایمون مک‌کوید، کارگردان فیلم مورتال کامبت محصول ۲۰۲۱ سکان هدایت فیلم Mortal Kombat 2 را در دست داشت و جرمی اسلاتر، نویسنده اصلی سریال Moon Knight (شوالیه ماه) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد. جیمز وان، مایکل کلیر، سایمون مک‌کوید و ای. بنت درکنار تاد گارنر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت داشتند. فیلم‌برداری مورتال کامبت ۲ اخیرا به پایان رسید، اما  شرکت برادران وارنر هنوز زمان اکران این دنباله را اعلام نکرده است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده