نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

کارگردان Bumblebee برای کارگردانی فیلم Masters of the Universe مذاکره می‌کند

رسانه هالیوود ریپورتر اعلام کرد که کارگردان فیلم Bumblebee در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم لایو-اکشن Masters of the Universe است.

رسانه هالیوود ریپورتر اعلام کرد که تراویس نایت در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم لایو-اکشن Masters of the Universe است. تراویس نایت مدیرعامل شرکت لایکا است و سابقه کارگردانی و تهیه‌کنندگی انیمیشن Kubo and the Two Strings را دارد. او در سال ۲۰۱۸ برای اولین‌بار در ساخت یک فیلم لایو-اکشن مشارکت کرد و کارگردانی فیلم Bumblebee را برعهده گرفت. حالا به‌نظر می‌رسد که امکان کارگردانی یک فیلم لایو-اکشن دیگر را نیز دارد.

درکنار تراویس نایت، کریس باتلر که یکی از همکارهای قدیمی این کارگردان در شرکت لایکا است و در ساخت انیمیشن ParaNorman و انیمیشن Kubo and the Two Strings با یکدیگر همکاری داشتند، فیلم‌نامه فیلم لایو-اکشن Masters of the Universe را خواهد نوشت. علاوه‌براین، تاد بلک و جیسون بلومنتال از شرکت Escape Artists که از چندین سال پیش همراه این پروژه هستند، درکنار رابی برنر از شرکت متل، تهیه‌کننده‌های این اثر خواهند بود.

هالیوود سال‌ها است که تلاش می‌کند فیلم لایو-اکشن Masters of the Universe را تولید کند تا داستان شاهزاده آدام را به پرده سینماها بیاورد. این اثر ابتدا توسط شرکت سونی در حال ساخت بود، اما سپس به نتفلیکس انتقال یافت. در ادامه نیز نتفلیکس ساخت این فیلم را لغو کرد تا مترو گلدوین مایر وظیفه ساخت آن را برعهده بگیرد. درحال‌حاضر مشخص نیست که مراحل فیلم‌برداری فیلم اربابان جهان چه زمانی آغاز خواهد شد.

در سال ۱۹۸۷ یک فیلم لایو-اکشن براساس Masters of the Universe با بازی دولف لاندگرن ساخته شد که نه‌تنها در جلب رضایت منتقدها شکست خورد، بلکه نتوانست فروش خوبی در گیشه داشته باشد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده