نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۱

تصویر جدید فیلم Michael اجرای مایکل جکسون را نشان می‌دهد

اولین تصویر رسمی فیلم Michael منتشر شده است که در آن شاهد تبدیل شدن جعفر جکسون به مایکل جکسون هستیم.

مدتی می‌شود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم مایکل رسما آ‌غاز شده و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی این فیلم منتشر شده است. لاینزگیت به‌تازگی اولین تصویر رسمی فیلم Michael را به‌اشتراک گذاشته است که در این تصویر شاهد گریم و تبدیل شدن جعفر جکسون به مایکل جکسون هستیم که این تصویر درواقع تور Dangerous پادشاه پاپ را نمایش می‌دهد که بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۳ برگزار شد. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون در حال اجرای آهنگ در تور در فیلم Michael

آنتوان فوکوآ، کارگردان آثاری چون فیلم Training Day، فیلم Tears of the Sun، فیلم King Arthur، فیلم Olympus Has Fallen، سه‌گانه The Equalizer، فیلم Southpaw، فیلم The Magnificent Seven، فیلم Infinite، فیلم The Guilty و فیلم Emancipation وظیفه کارگردانی فیلم Michael را بر عهده دارد. فیلم مایکل جکسون قرار است زندگی او از جکسون ۵ ساله تا تبدیل شدنش به ستاره موسیق پاپ را دنبال کند و به مبارزات حقوقی او هم در بخش مدنی و هم اتهامات سو استفاده از کودکان خواهد پرداخت.

جکسون در سال ۲۰۰۹ و در سن ۵۰ سالگی درگذشت. فیلم جکسون قرار است نگاهی عمیق به داستان زندگی او و مسیری را که به پادشاه پاپ تبدیل شد،‌ دنبال کند. این فیلم قرار است نمادین‌ترین اجراهای جکسون را به تصویر بکشد و روند زندگی هنری و زندگی شخصی او را نمایش دهد. جان لوگان که پیش از این برای نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Gladiator، فیلم The Aviator و فیلم Hugo سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و خالق سریال Penny Dreadful نیز است، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم زندگینامه مایکل جکسون را بر عهده دارد.

فیلم Michael برای اکران در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۵ (۲۹ فروردین ۱۴۰۴)‌ برنامه‌ریزی شده است. جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون، جولیان کروئه والدی در نقش دوران کودکی مایکل جکسون، کولمن دومینگو در نقش جو جکسون، نیا لانگ در نقش کاترین جکسون و مایلز تلر در نقش جان برانکا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Michael حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع wecb
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده