نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۸

تاریخ اکران فیلم ترسناک مگان ۲ عقب افتاد

یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس تصمیم گرفتند تا تاریخ اکران فیلم M3GAN 2 را چند ماه عقب بیندازند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم ترسناک مگان ۲ عقب افتاده است. به نقل از Bloody Disgusting، یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس اعلام کردند که فیلم Megan 2 دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۲۸ دی ۱۴۰۳) اکران شود و حالا فیلم M3GAN 2.0 با ۴ ماه تأخیر اکنون قرار است در تاریخ ۱۶ می ۲۰۲۵ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما برود. یونیورسال برای ساخت این فیلم ترسناک دوباره با استودیو فیلمسازی بلوم‌هاوس و Atomic Monster که به جیمز وان تعلق دارد، همکاری خواهد کرد.

جرارد جانستون، کارگردان قسمت اول فیلم مگان برای کارگردانی و آکلا کوپر، نویسنده فیلم M3GAN برای نوشتن فیلمنامه فیلم مگان ۲ بازگشته‌اند. همچنین بازگشت آلیسون ویلیامز، وایلت مک‌گرا و جنا دیویس برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم M3GAN 2.0 تایید شده است. علاوه‌بر بازی، ویلیامز در نقش تهیه‌کننده نیز در این فیلم ترسناک حضور دارد. در حال حاضر اطلاعات جدیدی از جمله بازیگران یا داستان این قسمت منتشر نشده است.

فیلم M3GAN که با بودجه ۱۲ میلیون دلاری تولید شده، موفق شده است بیش از ۱۸۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل بیش از ۹۵.۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۸۴.۸ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم M3GAN داستان یک عروسک با هوش مصنوعی را دنبال می‌کند که خودآگاهی را توسعه می‌دهد و با هر کسی که بین او و همدم انسانی‌اش قرار می‌گیرد، دشمنی می‌کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده