نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۷

آنیا تیلور جوی برای بازی در یک نقش مهم به فیلم Dune 2 پیوست

آنیا تیلور جوی، بازیگر سریال The Queen’s Gambit در فیلم Dune Part 2 برای بازی در یک نقش مهم حضور دارد.

به‌تازگی فیلم Dune Part 2 برای گروهی از منتقدان نمایش داده است و منتقدان به ستایش و تحسین این فیلم پرداخته‌اند و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید شده است. در مراسم فرش قرمز این فیلم در لندن شاهد حضور آنیا تیلور جوی بودیم که باعث ایجاد سوالاتی شد. او در ادامه تایید کرد که در فیلم Dune 2 حضور دارد و بازی کرده است. ورایتی ضمن تایید این موضوع گفت که او نقش شخصیت مهمی در این مجموعه را بازی کرده، اما به علت اسپویل احتمالی از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرده است.

در هر حال حضور تیلور جوی در فیلم Dune Part 2 کوتاه است. آنیا تیلور جوی بیشتر برای بازی در آثاری چون فیلم The Witch، فیلم Morgan، فیلم Split، فیلم Glass، فیلم Emma، فیلم The New Mutants، فیلم Last Night in Soho، فیلم The Northman، فیلم The Menu، فیلم Amsterdam، انیمیشن The Super Mario Bros. Movie، سریال Peaky Blinders و سریال The Queen's Gambit شناخته می‌شود. تیلور جوی اخیرا در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga در نقش ایمپریتر فیوریوسا جوان بازی کرده است و هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم The Gorge به کارگردانی اسکات دریکسون حضور دارد.

آنیا تیلور جوی در نقش ایمپریتر فیوریوسا در حال تماشا جاده خالی از سکنه در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر، تیم بلیک نلسون و سهیلا یعقوب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است که مانند قسمت اول، جان اسپیتز به ویلنوو در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده‌ است.

فیلم Dune Part 2 برای اکران در تاریخ ۱ مارس (۱۱ اسفند) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده