نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۸

فصل چهارم True Detective به پربیننده‌ترین فصل این سریال تبدیل شد

فصل چهارم سریال True Detective: Night Country به پربیننده‌ترین فصل این سریال شبکه HBO تبدیل شد.

جدیدترین فصل سریال True Detective که جودی فاستر و کالی ریس را به‌عنوان بازیگرهای اصلی خود دارد، از زمان اولین نمایش خود در ۱۴ ژانویه (۲۴ دی)، در همه پلتفرم‌هایی که برای تماشا در دسترس قرار دارد، به‌طور میانگین ۱۲/۷ میلیون بیننده داشته است. فصل اول سریال کارآگاه حقیقی با بازی متیو مک‌کانهی و وودی هارلسون به‌طور متوسط ۱۱/۹ میلیون بیننده در پلتفرم‌های مختلف داشته که اکنون سریال True Detective: Night Country موفق به شکستن این رکورد شده است.

چهار قسمت اول سریال True Detective: Night Country به‌طور میانگین ۶۴۲ هزار بیننده در شبکه HBO داشته‌اند که از این نظر فصل اول با میانگین ۲/۶ میلیون بیننده در رده بالاتری قرار می‌گیرد؛ بااین‌حال این فصل در شب اول پخش هر قسمت خود در سرویس استریم مکس بیشتر از دو برابر شبکه کابلی مخاطب داشته است. همچنین اچ‌بی‌او اعلام کرده است که قسمت پنجم این سریال که به‌خاطر پخش مسابقه Super Bowl دو روز زودتر پخش شد، تابه‌اینجا در تمام پلتفرم‌ها پنج میلیون بیننده داشته است.

سریال True Detective: Night Country در حالی به این میزان از مخاطب می‌رسد که اخیرا فصل دوم سریال The White Lotus به‌طور متوسط ۱۰/۱ میلیون بیننده و فصل چهارم سریال Succession به‌طور میانگین ۸/۷ میلیون بیننده داشته‌اند. فصل چهارم سریال True Detective با پخش قسمت ششم خود در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) به پایان خواهد رسید.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده