نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۳

تاریخ پخش انیمیشن X-Men '97 اعلام شد | انتشار اولین تریلر

مارول استودیو امروز اولین تریلر انیمیشن X-Men '97 را منتشر کرد که در پایان تاریخ پخش این انیمیشن اعلام شده است.

مارول استودیو در حال ساخت دنباله مستقیم انیمیشن X-Men است که در دهه ۹۰ میلادی پخش شد و به موفقیت و محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش انیمیشن ایکس من 97 تایید و اعلام شده است. مارول استودیو امروز اولین تریلر انیمیشن X-Men '97 را منتشر کرده است که در طول تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این انیمیشن پس از حوادث انیمیشن اصلی هستیم و همچنین استایل انیمیشن اصلی حفظ شده است.

در این انیمیشن حالا سایکلاپس جای پروفسور ایکس را به‌عنوان رهبر مردان ایکس بر عهده گرفته است و باید اعضای گروه را برای مبارزه با تهدیدی خطرناک آماده و متحد کند. میوتنت‌های قدرتمند مثل ولورین و گمبیت در طول تریلر با یکدیگر همکاری می‌کنند. همچنین مارول استودیو رسما زیر مجموعه مارول انیمیشن را ایجاد کرده است تا تولیدات انیمیشنی خود را گسترش دهد و تحت یک لیبل مشخص تولید و پخش شوند. در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب مارول تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که تمامی قسمت‌های فصل اول انیمیشن X-Men '97 در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۴ (۱ فروردین ۱۴۰۳) از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. این انیمیشن در ۱۰ قسمت تولید شده است و همچنین فصل دوم انیمیشن ایکس من ۹۷ هم در دست ساخت است. در ادامه می‌توانید اولین پوستر انیمیشن X-Men '97 را نیز مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمیشن X-Men '97

انیمیشن X-Men در بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ پخش شد و محبوبیت زیادی بین طرفداران دارد. انیمیشن مردان ایکس در ۵ فصل و ۷۶ قسمت تولید شده است. بو دِمایو، نویسنده سریال The Witcher و انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf به‌عنوان شورانر و نویسنده اصلی در انیمیشن X-Men ’97 حضور دارد. ری چیس، جنیفر هیل، لنور زان، جرج بوزا، کریستوفر بریتون، آلیسون شلی اسمیت، هالی چو، کال داد، ای‌جی لوکاسکیو، متئو واترسون، گای آگوستینی، کاترین دیشر، کریس پاتر و آلیسون کورت از جمله صداپیشگان انیمیشن ایکس من ۹۷ هستند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده