نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

ایوان مک گرگور به ان هتوی در فیلم جدید کارگردان It Follows پیوست

ایوان مک گرگور جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با برادران وارنر به فیلم جدید کارگردان It Follows با بازی ان هتوی اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به فیلم ماجراجویی جدید برادران وارنر اضافه شده است. ایوان مک گرگور، بازیگر نقش اوبی وان کنوبی در دنیای جنگ ستارگان به جمع بازیگران فیلم ماجراجویی و بدون عنوان برادران وارنر پیوسته است. این فیلم قرار است توسط دیوید رابرت میچل، کارگردان فیلم It Follows کارگردانی شود. این فیلم قرار است توسط بد ربات تولید شود و جی جی آبرامز و هانا مینگلا به‌عنوان تهیه‌کننده ازطریق بد ربات در این فیلم ماجراجویی حضور خواهند داشت.

مت جکسون هم ازطریق Jackson Pictures در این فیلم به‌عنوان تهیه‌کننده نقش دارد. ان هتوی دیگر بازیگر این فیلم خواهد بود. اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست، اما منابع نزدیک به پروژه‌ می‌گویند که اتفاقات فیلم در دهه ۱۹۸۰ جریان دارد که در آن شاهد دایناسورها هم خواهیم بود که به‌نظر می‌رسد فیلم با الهام از آثار علمی تخیلی و ماجراجویی دهه ۸۰ میلادی تولید خواهد شد. هتوی و مک‌گرگور قرار است نقش‌های والدین را بازی کنند، اما بازیگر نقش‌های کودک فیلم هنوز مشخص نشده است.

ان هتوی در نقش جادوگر اعظم به همراه گربه سیاه در فیلم The Witches

میچل طی این سال‌ها فیلم The Myth of the American Sleepover، فیلم It Follows و فیلم Under the Silver Lake را کارگردانی کرده است و اکنون قرار است فیلم They Follow را نیز کارگردانی کند که دنباله فیلم تعقیب می‌کند است. ایوان مک‌گرگور که بیشتر برای بازی در دنیای جنگ ستارگان و نقش اوبی وان کنوبی شناخته می‌شود، اخیرا برای این نقش در سریال Obi-Wan Kenobi بازگشته بود.

از دیگر نقش‌های مک‌گرور می‌توان فیلم Trainspotting، فیلم Moulin Rouge، فیلم Big Fish، فیلم Angels & Demons، فیلم The Impossible، فیلم Jack the Giant Slayer، فیلم T2 Trainspotting، فیلم Beauty and the Beast، فیلم Christopher Robin، فیلم Doctor Sleep، فیلم Birds of Prey، فصل سوم سریال Fargo و سریال Halston اشاره کرد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده