نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ بهتر از دو قسمت قبلی خواهد بود

شامیک مور، صداپیشه انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse می‌گوید که این دنباله بهترین قسمت سه‌گانه خواهد بود.

شامیک مور، صداپیشه انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: ورای دنیای عنکبوتی) اعلام کرد که این دنباله بهترین قسمت سه‌گانه خواهد بود. این هنرپیشه در گفت‌وگو با رسانه ورایتی گفت: «آنچه می‌توانم بگویم این است که مرد عنکبوتی ۳ بهتر از دو قسمت قبلی خواهد بود و من به‌عنوان صداپیشه [مایلز مورالز] حضور خواهم داشت. این تنها موردی است که می‌توانم بگویم...  قسمت دوم ما را به دل سومین قسمت می‌برد.»

مدتی قبل فیل لرد، یکی از نویسنده‌ها و تهیه‌کننده‌های انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse وعده داد که پایان این دنباله رضایت‌بخش خواهد بود. کریس میلر، دیگر نویسنده این انیمیشن نیز اظهار داشت که این دنباله «به اندازه قسمت‌های قبلی احساسی و بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.» این انیمیشن ابرقهرمانی در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ (۲۹ مارس ۲۰۲۴) در نظر گرفته شده بود، اما از تقویم اکران آثار سونی پیکچرز خارج شد.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در ماه ژوئن ۲۰۲۳ روی پرده سینما رفت و به موفقیت‌های زیادی در گیشه دست یافت. این انیمیشن با بودجه ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شد و توانست ۶۹۰.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد.  خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون سکان هدایت انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ را در دست داشتند و فیل لرد، کریس میلر و دیوید کالاهام فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآوردند.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده