نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۷

انیمه Look Back با انتشار یک پوستر و تیزر تایید شد | اعلام تاریخ اکران

مانگا Look Back قرار است صاحب یک انیمه شود و این اثر با انتشار یک تیزر و پوستر و اعلام تاریخ اکران معرفی شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت انیمه سینمایی براساس یکی از مانگاهای تحسین شده تایید و اعلام شده است. مانگا Look Back که یک مانگا تک قسمتی اثر تاتسوکی فوجیموتو است، حالا قرار است صاحب یک انیمه سینمایی شود که انیمه نگاه به گذشته که یک انیمه بلوغ، درام و دلهره‌آور ترسناک است، توسط Studio Durian ساخته خواهد شد. در ادامه می‌توانید تیزر معرفی این انیمه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین تایید شد که انیمه Look Back در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۷ تیر ۱۴۰۳) در ژاپن اکران خواهد شد، اما اطلاعات بیشتری مثل کارگردان، نویسنده یا صداپیشگان انیمه منتشر نشده است. در ادامه می‌توانید اولین پوستر انیمه نگاه به گذشته را مشاهده کنید که براساس کاور مانگا این انیمه طراحی شده است:

پوستر انیمه Look Back

انیمه Look Back داستان دو دانش‌آموز دبیرستانی به‌نام‌های فوجینو و کیوموتو را دنبال می‌کند که هر دو دارای استعداد هنری و طراحی مانگا هستند که معلمی به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد با یکدیگر همکاری کنند. با گذشت زمان این دو بسیار به هم نزدیک می‌شوند، اما زندگی برای آن‌ها برنامه‌های متفاوتی دارد. مانگا نگاه به گذشته توسط شوئیشا پخش شده است که نامزد جایزه Eisner در سال ۲۰۲۳ شده بود.

تاتسوکی فوجیموتو بیشتر برای کارهایی مثل مانگا Fire Punch و مانگا Chainsaw Man شناخته می‌شود که انیمه چینسا من توسط استودیو ماپا تولید و پخش شده است. او پیش از این گفته بود که دوست دارد ماپا تمامی کارهای او را تبدیل به انیمه کند. درکنار کار روی بخش دوم مانگا Chainsaw Man، فوجیموتو در حال کار روی یک مانگا تک قسمتی دیگر به‌نام Goodbye, Eri است.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده