نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۹

اسکارلت جوهانسون در یک فیلم جنایی واقعی جدید بازی می‌کند

اسکارلت جوهانسون برای بازی در یک فیلم جنایت واقعی و مهیج جدید با نام Featherwood قرارداد همکاری امضا کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اسکارلت جوهانسون قرار است در یک فیلم جدید بازی کند. اسکارلت جوهانسون قرار است در یک فیلم جنایت واقعی و مهیج جدید با نام Featherwood بازی کند. این فیلم اکنون قرار است در بازار جشنواره فیلم برلین معرفی شود که از آن به‌عنوان یکی از داغ‌ترین فیلمنامه‌های این بخش یاد شده است و گفته می‌شود این فیلم شانس خوبی برای حضور در فصل جوایز دارد.

جوهانسون در فیلم Featherwood قرار است نقش کارول بلوینز را بازی کند که معتاد به هروئین است که در طول یک داستان حماسی و فوق‌العاده ۶ ساله به یکی از خبرچینان اصلی FBI تبدیل می‌شود که در مورد جنایات جنایتکاران، نئونازی و سندیکای مواد مخدر معروف به برادران آریایی تگزاس تحقیق می‌کنند. بلوینز که با این گروه خلافکاری زندگی می‌کرد، جزئیات، قتل‌ها و سرقت‌ها را به‌خاطر می‌سپرد و به FBI می‌گفت و به محکومیت ۱۳ عضو گروه کمک کرد.

اسکارلت جوهانسون

بااین‌حال ماجراجویی وحشتناک او با زخم‌های جسمی و روحی قابل توجهی همراه بود و او با تهدید گروه ABT زندگی می‌کند. فیلم Featherwood براساس مقاله ۶ قسمتی و برنده جایزه روزنامه Dallas Morning News ساخته می‌شود. FilmNation مسئولیت فروش پروژه را بر عهده دارد و آندریا آرنولد، کارگردان فیلم American Honey و ۷ قسمت سریال Big Little Lies وظیفه کارگردانی فیلم Featherwood را بر عهده دارد.

او اکنون کارگردانی فیلم Bird با بازی بری کیوگن را بر عهده دارد. ند بنسون، نویسنده و کارگردان فیلم The Greatest Hits که فیلمنامه فیلم Black Widow را نیز نوشته بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Featherwood را بر عهده خواهد داشت. جوهانسون در سال ۲۰۲۳ در فیلم Asteroid City و فیلم North Star حضور داشته است و در سال ۲۰۲۴ شاهد حضورش در فیلم Project Artemis و انیمیشن Transformers One خواهیم بود.

جوهانسون که در سال‌های گذشته بیشتر برای بازی در دنیای سینمایی مارول و نقش بلک ویدو شناخته می‌شود، با بازی در فیلم Black Widow در سال ۲۰۲۱ به کار خودش در MCU پایان داد. جوهانسون پیش از این ۲ بار و برای بازی در فیلم Marriage Story و فیلم Jojo Rabbit نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده