نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۷

تصویر و تیزری تازه‌ از فیلم Godzilla x Kong منتشر شد | تریلر جدید به‌زودی

برادران وارنر به‌تازگی با انتشار یک تیزر و تصویر تاریخ پخش تریلر بعدی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را تایید و اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان پخش تریلر بعدی دنباله فیلم Godzilla vs. Kong مشخص شده است. برادران وارنر به‌تازگی تیزری از فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را که می‌توانید آن را در یوتیوب تماشا کنید، منتشر کرده که با همکاری مسابقه سوپر بول تهیه شده است که حاوی تصویر رسمی زیادی نیست. در هر حال این تیزر در پایان تایید می‌کند که تریلر جدید فیلم Godzilla x Kong روز چهارشنبه این هفته پخش خواهد شد.

همچنین تصویر جدیدی از فیلم Godzilla x Kong: The New Empire توسط مجله امپایر منتشر شده است که در این تصویر می‌تواند گودزیلا و کونگ را در صحرا مشاهده کرد که ظاهرا قرار است در اینجا برای مبارزه با اسکار کینگ با یکدیگر متحد شوند و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

گودزیلا و کونگ در صحرا در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

طبق خلاصه داستان منتشر شده، اتفاقات فیلم Godzilla x Kong: The New Empire پس از حوادث فیلم Godzilla vs. Kong جریان دارد که گودزیلا و کونگ با یک تهدید جدید ناشناخته و پنهان که تاکنون کشف نشده مواجه می‌شوند که به دنیای ما آمده است و گودزیلا و کونگ به‌تنهایی توانایی شکست آن را ندارند که این تهدید موجودیت آن‌ها و حیات ما را به چالش می‌کشد. این خلاصه داستان طرفداران را به ادامه نبرد هیولاهای عظیم الجثه دعوت می‌کند که زندگی بشر به آن‌ها گره خورده است.

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سیمون برت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع BleedingCool
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده