نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۳

زمان انتشار نسخه با کیفیت فیلم Poor Things با بازی اما استون مشخص شد

شرکت سرچلایت پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Poor Things با بازی اما استون را تایید و اعلام کرده است.

فیلم Poor Things آذر امسال روی پرده‌های سینما رفت و توانست مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه با کیفیت این فیلم مشخص و اعلام شده است. شرکت سرچلایت پیکچرز اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم Poor Things در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۴ (۸ اسفند ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد. همچنین شاهد عرضه نسخه فیزیکی و خانگی که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود فیلم بیچارگان در تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) خواهیم بود و در ادامه می‌توانید کاور روی جلد نسخه فیزیکی این فیلم را مشاهده کنید:

کاور نسخه فیزیکی فیلم Poor Things

یورگوس لانتیموس، کارگردان یونانی آثاری چون فیلم The Lobster، فیلم The Killing of a Sacred Deer و فیلم The Favourite وظیفه کارگردانی فیلم Poor Things را براساس فیلمنامه‌ای از تونی مک‌نامارا بر عهده داشته است. اما استون، ویلم دفو، مارک رافلو، رامی یوسف، مارگارت کوالی، جراد کارمایکل، کریستوفر ابوت، کاترین هانتر، سوزی بمبا و وین برت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Poor Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم Poor Things نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شده است. مک‌نامارا پیش از این در همکاری با لانتیموس فیلمنامه فیلم The Favourite را نوشته بود. استون پیش از این با لانتیموس در فیلم سوگلی با لانتیموس همکاری کرده بود که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد. همچنین اما استون، ویلم دفو و مارگارت کوالی در همکاری دیگر با لانتیموس در فیلم Kinds of Kindness به ایفای نقش پرداخته‌اند که تاریخ اکران این فیلم هنوز اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده