نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۱

کارگردان فیلم The Conjuring 4 مشخص شد

برادران وارنر و نیو لاین سینما به‌تازگی کارگردان فیلم The Conjuring 4 را انتخاب و استخدام کرده‌اند که نام آشنایی روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشست.

آبان گذشته بود که نیو لاین سینما و برادران وارنر از ساخت فیلم The Conjuring 4 خبر دادند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان قسمت جدید فیلم احضار مشخص شده است. مایکل چاوز، کارگردان فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It که سابقه کارگردانی فیلم The Curse of La Llorona و فیلم The Nun 2 را نیز در کارنامه خود دارد، در حال مذاکرات نهایی با برادران وارنر برای قبول کارگردانی فیلم The Conjuring: Last Rites است.

 دیوید لسلی جانسن-مک‌گلدریک که پیش از این فیلمنامه فیلم The Conjuring 2 و فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It را نوشته بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Conjuring 4 را بر عهده دارد. پیتر سفران و جیمز وان که در تمامی قسمت‌های مجموعه فیلم Conjuring نقش داشته‌اند، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم The Conjuring 4 بازگشته‌اند. مجموعه فیلم احضار داستان لورن و اد وارن را دنبال می‌کند که با اتفاقات فراطبیعی و ترسناکی مواجه می‌شوند و باید به حل معما آن بپردازند.

پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا به ترتیب نقش اد وارن و لورن وارن را در هر سه قسمت فیلم The Conjuring و فیلم Annabelle Comes Home بر عهده داشته‌اند که در فیلم The Conjuring: Last Rites باز خواهند گشت. فیلم The Conjuring 4 قرار است قسمت پایانی فیلم‌های اصلی احضار و داستان اد و لورن وارن باشد. اطلاعات بیشتری اکنون در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که انتظار می‌رود فیلم The Conjuring: Last Rites در سال ۲۰۲۵ اکران شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده