نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۲۸

اولین تریلر فیلم Deadpool 3 ماجراجویی ددپول در مولتی‌ورس را نشان می‌دهد

مارول استودیو سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم Deadpool and Wolverine را منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی ددپول در مولتی‌ورس هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Deadpool 3 منتشر شده است. مارول استودیو پیش از شروع مسابقه سوپر بول امسال اولین تیزر تریلر این فیلم را منتشر کرد که مشخص شد این فیل قرار است با نام Deadpool and Wolverine اکران شود. شروع تریلر با تولد وید ویلسون آغاز می‌شود و سپس او توسط اعضای TVA به این سازمان برده می‌شود که در آنجا او با ایجنت پارادوکس ملاقات می‌کند.

این مامور سازمان TVA به ددپول ماموریتی را می‌دهد تا او در نقش قهرمان در زمان‌های مختلف سفر کند و در طول آن به فیلم‌های دنیای سینمایی مارول مثل فیلم Avengers: Age of Ultron و دنیای ایکس من فاکس قرن بیستم هم سفر می‌کنیم. با اینکه تریلر حاوی صحنه خیلی خشنی نیست، اما تایید می‌کند که فیلم Deadpool and Wolverine دارای درجه سنی بزرگسال است و در لحظات پایانی تریلر هم سر و کله ولورین ظاهر می‌شود که تیغه‌های خود را در بدن ددپول فرو می‌کند. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب

علاوه‌بر تریلر، اولین پوستر فیلم Deadpool and Wolverine نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر فیلم Deadpool and Wolverine

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در ایجنت پارادوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم ددپول 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.


منبع مارول
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده