نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۲

فیلمبرداری فصل دوم سریال Andor از دنیای جنگ ستارگان به پایان رسید

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال Andor سرانجام به اتمام رسید تا این سریال محبوب از دنیای جنگ ستارگان وارد فاز بعدی تولید شود.

فصل دوم سریال Andor یکی از آثاری است که تحت تاثیر اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود قرار گرفته بود و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، این سریال محبوب و تحسین شده از دنیای جنگ ستارگان یک گام به پخش نزدیک‌تر شده است. دیگو لونا، بازیگر نقش کاسیان آندور در اینستاگرام خود اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال Andor سرانجام پس از ماه‌ها تأخیر به پایان رسیده و حالا سریال آندور وارد مراحل پس از تولید شده است.

دیگو لونا گفت: امروز آخرین روز فیلم‌برداری سریال Anodr است. نمی‌توانم بیشتر از این از تمامی اعضای تیم تولید بابت این تجربه شگفت‌انگیز و کار سختی که طی این سال‌ها انجام داده‌اند تشکر کنم. بیش از ۷۰۰ نفر روی تولید سریال کار کرده‌اند و غیر ممکن است از تمامی افراد تک تک تشکر و خداحافظی کنم و برای همین اینجا می‌نویسم. از شما بابت این تجربه فوق‌العاده تشکر می‌کنم.»

دیگو لونا در نقش کاسین آندور پنهان شده در سریال Andor

مانند فصل اول، فصل دوم سریال Andor در ۱۲ قسمت تولید شده است که آریل کلیمن (۶ قسمت)، ینوس متز پیدرسن و آلونسو روئیس‌پالاسیوس وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف فصل دوم این سریال از دنیای جنگ ستارگان را بر عهده داشته‌اند. تونی گیلروی به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده و نویسنده در سریال Andor حضور دارد که دن گیلروی، بو ویلیمن و تام بیسل به تونی گیلروی نوشتن فیلمنامه‌های فصل دوم سریال آندور کمک کرده‌اند.

لوکاس‌فیلم پیش از این اعلام کرده بود که فصل دوم سریال Andor در ماه آگست ۲۰۲۴ (مرداد یا شهریور ۱۴۰۳) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد، اما باتوجه‌به تعطیلی چند ماهه تولید سریال کمی بعید به‌نظر می‌رسد که پخش فصل دوم سریال آندور زودتر از سال ۲۰۲۵ یا اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز شود. البته طرفداران جنگ ستارگان در سال ۲۰۲۴ همچنان می‌توانند منتظر پخش سریال The Acolyte، سریال Skeleton Crew و فصل سوم و پایانی انیمیشن Star Wars: The Bad Batch باشند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده