نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۱

حضور صداپیشگان بیشتری در انیمه Suicide Squad با انتشار تصاویر جدید تایید شد

بخش ژاپنی برادران وارنر و ویت استودیو با انتشار چند تصویر حضور صداپیشگان جدیدی را در انیمه Suicide Squad Isekai تایید و اعلام کردند.

بخش ژاپنی برادران وارنر در همکاری با ویت استودیو در حال تولید انیمه‌ سریالی براساس کمیک جوخه انتحاری است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور صداپیشگان بیشتری در این انیمه تایید و اعلام شده است. تاکو یاشیرو در نقش ریک فلگ، چیکا آنزای در نقش کاتانا، کوجیرا در نقش آماندا والر، رینا اوئدا در نقش فیونه، مامیکو نوتو در نقش آلدورا و جون فوکوشیما در نقش سیسیل از جمله بازیگرانی هستند که برای صداپیشگی به انیمه Suicide Squad Isekai اضافه شده‌اند.

این ۶ بازیگر درواقع به آنا ناگاسه در نقش هارلی کویین، یوچیرو اومه‌هارا در نقش جوکر، ریگو یاماگوچی در نقش ددشات، تاکه‌هیتو کویاسو در نقش پیسمیکر، جون فوکویاما در نقش کلی‌فیس و سوبارو کیمورا در نقش کینگ شارک در انیمه Suicide Squad اضافه شده‌اند که پیش از این حضور آن‌ها در این انیمه اعلام شده بود. در ادامه می‌توانید تصاویر هنری برخی از شخصیت‌های انیمه Suicide Squad Isekai را که صداپیشگان آن‌ها معرفی شده‌اند، مشاهده کنید: 

طبق خلاصه داستان منتشر شده از انیمه Suicide Squad Isekai، در این انیمه سریالی باید منتظر شرورترین و بدترین شخصیت‌های منفی دنیای دی‌ سی باشیم که قرار است یک ماجراجویی فانتزی و عجیب را تجربه کنند. در هر حال سازندگان صرفا به یک تجربه دیوانه‌وار و جذاب و خطرناک اشاره کرده‌اند. تاپی ناگاتسوکی و ایجی اومه‌هارا وظیفه نوشتن فیلمنامه و اری اوسادا وظیفه کارگردانی انیمه Suicide Squad Isekai را بر عهده دارند.

ویت استودیو که برای ساخت آثاری چون سه فصل اول انیمه Attack on Titan، فصل اول انیمه Vinland Saga و انیمه Spy × Family شناخته می‌شود، وظیفه ساخت انیمه Suicide Squad Isekai را بر عهده دارد. انیمه Suicide Squad قرار است در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۴ پخش شود.


منبع Animecorner
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده