نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۴

بازیگر Westworld به کریس پرت در سریال The Terminal List جدید اضافه شد

به‌تازگی بازیگر دیگری پس از توافق با آمازون به جمع بازیگران سریال The Terminal List: Dark Wolf با بازی کریس پرت اضافه شده است.

آمازون به شکل رسمی به ساخت سریال The Terminal List: Dark Wolf چراغ سبز نشان داده است که این سریال درواقع پیش درآمدی براساس سریال فهرست کشتار است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این سریال اکشن اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که لوک همسورث، برادر کریس همسورث و بازیگر سریال Westworld به جمع بازیگران سری پیش درآمد سریال The Terminal List اضافه شده است. پیش از این بازگشت کریس پرت برای نقش جیمز ریس و تیلور کیچ در نقش بن ادواردز در سریال The Terminal List: Dark Wolf تایید و اعلام شده بود.

لوک همسورث

همسورث قرار است نقش جول لندری را بازی کند که یک پیمانکار خود شیفته سازمان CIA است که شخصیت خطرناکی را فراری می‌دهد و حالا باید از او مراقبت و او را پنهان کند. همسورث قرار است در چند قسمت سریال The Terminal List: Dark Wolf حضور داشته باشد. همچنین تام هاپر، بازیگر سریال The Umbrella Academy مدتی پیش برای بازی در رایف هستینگ به این سریال اضافه شده بود.

سریال فهرست کشتار: گرگ سیاه به جنبه تاریک واقعی جنگ و همچنین هزینه‌های انسانی ناشی از آن بپردازد. اتفاقات این سریال قرار است ۵ سال پیش از حوادث اصلی سریال The Umbrella Academy جریان داشته باشد. انتظار می‌رود شخصیت‌های دیگر کتاب اصلی مثل جرد شاو در نقش ارنست بوزر ویکرز در سریال The Terminal List: Dark Wolf بازگردند. تولید این سریال قرار است از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز شود و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۵ از شبکه آمازون پرایم هم پخش شود.

سریال The Terminal List که اقتباسی از رمان جک کار است،‌ برای فصل دوم نیز تمدید شده است که کریس پرت برای بازی در نقش جیمز ریس در این سریال باز خواهد گشت. لوک همسورث بیشتر برای بازی در سریال Westworld شناخته می‌شود و سابقه بازی در آثار دیگری چون فیلم Death of Me، فیلم Crypto، فیلم Asking for It و فیلم Next Goal Wins را نیز دارد. فیلم Land of Bad و فیلم Gunner از کارهای بعدی همسورث هستند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده