نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۱

نام فیلم Deadpool 3 احتمالا فاش شده است

به‌تازگی لوگویی فاش شده است که به‌نظر می‌رسد نام فیلم Deadpool 3 را پیش از انتشار اولین تریلر آن فاش می‌کند.

انتظار می‌رود اولین تریلر فیلم Deadpool 3 فردا شب (بامداد دوشنبه) در حاشیه مسابقه سوپر بول امسال پخش شود و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام فیلم ددپول ۳ احتمالا فاش شده است. به‌تازگی تصویری در توییتر منتشر شده است که فرد فاش کننده ادعا می‌کند فیلم Deadpool 3 قرار است با نام Deadpool and Friend اکران شود. البته تصویر اولیه کمی تار است و در ادامه گروهی کیفیت تصویر را بهتر کردند.

در هر حال مارول استودیو هنوز این نام را تایید نکرده است و باید تا فردا شب منتظر ماند که گفته می‌شود نام فیلم قرار است همراه با تریلر فیلم اعلام شود. اگرچه در ابتدا گروهی انتظار داشتند به ولورین در نام فیلم مستقیما اشاره شود تا اینکه به‌جای آن از کلمه دوست استفاده کنند وباتوجه‌به خصوصیت شخصیتی ددپول، نام Deadpool and Friend با اینکه کمی عجیب به‌نظر می‌رسد، اما این نام می‌تواند منطقی و جالب توجه هم باشد.

لوگو فاش شده فیلم Deadpool and Friend

لوگو فاش شده فیلم Deadpool and Friend با کیفیت اولیه

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Deadpool 3 برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم ددپول 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 3 را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده