نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰

تام کروز برای بازی در آخرین فیلم تارانتینو مذاکره می‌کند

این احتمال وجود دارد که تام کروز در فیلم The Movie Critic، آخرین اثر سینمایی کوئنتین تارانتینو به ایفای نقش بپردازد.

طبق اعلام رسانه The Insneider، تام کروز در حال مذاکره برای پیوستن به جمع بازیگرهای آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو با نام The Movie Critic است. این بازیگر درحال‌حاضر برنامه کاری بسیار شلوغی دارد، اما گفته می‌شود که او در حال تنظیم مجدد برنامه‌های خود است تا نقش کوتاهی در این اثر مورد انتظار ایفا کند. او احتمالا بیشتر سال را مشغول فیلم‌برداری قسمت هشتم Mission: Impossible خواهد بود، اما سعی خواهد کرد تا میان فیلم‌برداری آن یا پس از اتمام این کار، خود را به فیلم‌برداری The Movie Critic برساند.

سونی پیکچرز احتمالا وظیفه توزیع فیلم The Movie Critic را برعهده خواهد داشت و استیسی شر تهیه‌کننده آن خواهد بود که در تولید فیلم Pulp Fiction، فیلم Django Unchained و فیلم The Hateful Eight با کوئنتین تارانتینو همکاری کرده بود. آخرین اثر سینمایی کوئنتین تارانتینو در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

جزئیات انتشاریافته  از داستان این فیلم بسیار کم است، ولی مشخص شده است که The Movie Critic در کالیفرنیای دهه ۷۰ میلادی جریان دارد و براساس زندگی واقعی مردی است که نقد فیلم می‌نوشت، اما هرگز واقعا مشهور نشده است. برد پیت ازجمله گزینه‌های ایفای نقش به‌عنوان شخصیت اصلی این فیلم است. او پیش از این در فیلم Once Upon a Time in Hollywood با تارانتینو همکاری کرده بود.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood آخرین اثر کوئنتین تارانتینو است که در سال ۲۰۱۹ به‌نمایش درآمد. به جز برد پیت، بازیگرهای مطرح دیگری مثل لئوناردو دی‌کاپریو، مارگو رابی، آل پاچینو و آستین باتلر در آن به ایفای نقش پرداختند. کوئنتین تارانتینو برنامه داشت تا در سال ۲۰۲۳ یک سریال هشت قسمتی تولید کند، اما درحال‌حاضر اطلاعاتی از سرانجام این پروژه در دست نیست.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده